Prekybos verslo valdymo sistema

Prekybos valdymo sprendimas, realizuotas verslo valdymo sistemoje „Microsoft Dynamics 365 Business Central“. Itin platus funkcionalumas, pilnai tenkinantis didmeninių ir mažmeninių prekybos įmonių verslo poreikius.

Skaityti daugiau

Prekybos valdymo sistemos galimybės

Sprendimas prekybos procesų optimizavimui įgalina įmones matyti ir analizuoti savalaikius duomenimis, priimti konkurencinį pranašumą didinančius sprendimus, užsitikrinant pelno maržų kontrolę.

Pasirinkę šį prekybos valdymo modulį:

  • turėsite išsamią informaciją apie tiekėjus ir pirkėjus;
  • galėsite efektyviai valdyti pirkimus;
  • optimizuosite sandėlio operacijas ir atsargų valdymą, matysite tikslią likučių informaciją;
  • kontroliuosite pinigų srautus, skolas ir kreditus.
PAMATYTI SISTEMĄSužinoti kainą
Microsoft dynamics business central mobile | Softera

Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Susisiekite ir mūsų specialistai mielai pagelbės ir atsakys į visus Jums rūpimus klausimus?

Funkcionalumai

Pardavimai

  • PIRKĖJŲ DUOMENŲ VALDYMAS
    Informacijai apie pirkėjus valdyti naudojamos pirkėjų kortelės, jose kaupiama visa informacija apie operacijas su pirkėjais, pirkėjų apmokėjimai, skolų ir priminimo pažymų valdymas, susijusi rinkodaros informacija bei įvairios ataskaitos.
  • PARDAVIMO BIUDŽETAI
    Galimybė apsirašyti pardavimo kaštų biudžetus, juos lyginti su faktiškai patirtomis išlaidomis.
  • PIRKĖJŲ PRISTATYMO VIETŲ VALDYMAS
    Galimybė pirkėjams apsirašyti neribotą kiekį prekių pristatymo adresų.
  • PIRKĖJŲ KONTAKTINIŲ ASMENŲ VALDYMAS
    Galimybė sistemoje matyti susirašinėjimą su visais prie Pirkėjo suvestais kontaktiniais asmenimis.
  • PARDAVIMO KAINODARA
    Lanksčios įmonės kainodaros naudojimo galimybės, Pirkėjams gali būti naudojami keli skirtingi kainoraščiai. Pirkėjams ar jų grupėms gali būti naudojamos įvairios nuolaidos (pardavimo eilutei ar SF‘ai).
  • PARDAVIMO OPERACIJOS
    Veiksmų su klientais fiksavimui sistemoje naudojamos tokios operacijos:
    • pardavimo pasiūlymas;
    • pardavimo užsakymas;
    • pardavimo bendrasis užsakymas;
    • pardavimo grąžinimo užsakymas;
    • pardavimo sąskaita faktūra;
    • pardavimo grąžinimo pažyma.

Pirkimai

  • TIEKĖJŲ VALDYMAS
    Informacijai apie tiekėjus valdyti naudojamos tiekėjų kortelės, jose kaupiama visa informacija apie operacijas su tiekėjais, apmokėjimai tiekėjams, susijusi rinkodaros informacija bei įvairios ataskaitos.
  • PIRKIMO BIUDŽETAI
    Galimybė apsirašyti pirkimo biudžetus ir po to juos lyginti su faktiniais rezultatais.
  • TIEKĖJO KONTAKTINIŲ ASMENŲ VALDYMAS
    Galimybė sistemoje matyti susirašinėjimą su visais prie Tiekėjo suvestais kontaktiniais asmenimis
  • PIRKIMŲ KAINODARA
    Galimybė apsirašyti Tiekėjų taikomą kainodarą.
  • PIRKIMO OPERACIJOS
    Veiksmų su klientais fiksavimui sistemoje naudojamos tokios operacijos:
    • pirkimo pasiūlymas;
    • pirkimo užsakymas;
    • pirkimo bendrasis užsakymas;
    • pirkimo grąžinimo užsakymas;
    • pirkimo sąskaita faktūra;
    • pirkimo grąžinimo pažyma.

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.