Prekybos verslo valdymo sistema

Prekybos valdymo sprendimas, realizuotas verslo valdymo sistemoje „Microsoft Dynamics NAV“. Itin platus funkcionalumas, pilnai tenkinants didmeninių ir mažmeninių prekybos įmonių verslo poreikius.

Plačiau

Sprendimas prekybos procesų optimizavimui, įgalina įmones matyti ir analizuoti savalaikius duomenimis, priimti konkurencinį pranašumą didinančius sprendimus, užsitikrinant pelno maržų kontrolę.

Pasirinkę šį prekybos valdymo modulį turėsite:

  • išsamią informaciją apie tiekėjus ir pirkėjus,
  • galėsite efektyviai valdyti pirkimus,
  • optimizuoti sandėlio operacijas ir atsargų valdymą, matyti tikslią likučių informacija,
  • kontroliuoti pinigų srautus, skolas ir kreditus.

Prekybos verslo valdymo sistemos funkcionalumas

PARDAVIMAI

  • PIRKĖJŲ VALDYMAS.
    Informacijai apie pirkėjus valdyti naudojamos pirkėjų kortelės, jose kaupiama visa informacija apie operacijas su pirkėjais, pirkėjų apmokėjimai, skolų ir priminimo pažymų valdymas, susijusi rinkodaros informacija bei įvairios ataskaitos.
  • PARDAVIMO BIUDŽETAI.
    Galimybė apsirašyti pardavimo kaštų biudžetus, juos lyginti su faktiškai patirtomis išlaidomis.
  • PIRKĖJŲ PRISTATYMO VIETŲ VALDYMAS.
    Galimybė pirkėjams apsirašyti neribotą kiekį prekių pristatymo adresų.
  • PIRKĖJŲ KONTAKTINIŲ ASMENŲ VALDYMAS.
    Galimybė sistemoje matyti susirašinėjimą su visais prie Pirkėjo suvestais kontaktiniais asmenimis.
  • PARDAVIMO KAINODARA.
    Lanksčios įmonės kainodaros naudojimo galimybės, Pirkėjams gali būti naudojami keli skirtingi kainoraščiai. Pirkėjams ar jų grupėms gali būti naudojamos įvairios nuolaidos (pardavimo eilutei ar SF‘ai).

  • PARDAVIMO OPERACIJOS.
    Veiksmų su klientais fiksavimui sistemoje naudojamos tokios operacijos:

    • pardavimo pasiūlymas;
    • pardavimo užsakymas;
    • pardavimo bendrasis užsakymas;
    • pardavimo grąžinimo užsakymas;
    • pardavimo sąskaita faktūra;
    • pardavimo grąžinimo pažyma.

PIRKIMAI

  • TIEKĖJŲ VALDYMAS.
    Informacijai apie tiekėjus valdyti naudojamos tiekėjų kortelės, jose kaupiama visa informacija apie operacijas su tiekėjais, apmokėjimai tiekėjams, susijusi rinkodaros informacija bei įvairios ataskaitos.
  • PIRKIMO BIUDŽETAI.
    Galimybė apsirašyti pirkimo biudžetus ir po to juos lyginti su faktiniais rezultatais.
  • TIEKĖJO KONTAKTINIŲ ASMENŲ VALDYMAS.
    Galimybė sistemoje matyti susirašinėjimą su visais prie Tiekėjo suvestais kontaktiniais asmenimis
  • PIRKIMŲ KAINODARA.
    Galimybė apsirašyti Tiekėjų taikomą kainodarą.
  • PIRKIMO OPERACIJOS.
    Veiksmų su klientais fiksavimui sistemoje naudojamos tokios operacijos:

    • pirkimo pasiūlymas;
    • pirkimo užsakymas;
    • pirkimo bendrasis užsakymas;
    • pirkimo grąžinimo užsakymas;
    • pirkimo sąskaita faktūra;
    • pirkimo grąžinimo pažyma.

Kaip įsigyti?

 

NAUDOTIS NUOMOS PASLAUGA

 

Už fiksuota mėnesinį mokestį gaunate galimybę naudotis Dynamics NAV sistema, kuri yra talpinama debesyje ir pasiekiame internetu. Sistema paruošiama naudojimui per keletą dienų, todėl nešvaistote laiko diegimui ir nepatiriate diegimo išlaidų. Nemokate už serverio priežiūra ir elektros sąnaudas.

SUŽINOTI DAUGIAU

 

ĮSIDIEGTI SAVO SERVERIUOSE

 

Pasirinkę šį variantą galėsite adaptuoti Dynamics NAV pagal jūsų įmonės poreikius bei mėgautis neribotomis galimybėmis. Galėsite panaudoti savo turimą IT infrastruktūrą ir nustatyti savo saugumo reikalavimus.

SUŽINOTI DAUGIAU