Sprendimas žemės ūkio įrangos ir prekių pardavėjams
Soft4Agro – tai Microsoft Dynamics 365 platformoje realizuotas sprendimas įmonėms, kurių klientai – žemės ūkio įmonės, vidutiniai ir stambūs ūkininkai. Sprendimas skirtas:
- trąšų, sėklų, augalų apsaugos ir kitų žemės ūkio prekių pardavėjams;
- žemės ūkio įrangos ir technikos pardavėjams;
- pašarų pardavėjams;
- grūdų supirkėjams.
KLIENTO INFORMACIJOS VALDYMAS
Stebėkite ir valdykite visą su kliento ūkiu susijusią informaciją vienoje vietoje. Automatizuokite užduotis ir planuokite tolimesnius veiksmus, susitikimus, sekite bendravimo su klientu istoriją.
INDIVIDUALIZUOTA KOMUNIKACIJA
Prognozuokite klientų poreikius pagal pardavėjų sukauptą informaciją. Didinkite teigiamą klientų patirtį, pritaikant individualius rinkodaros ir pardavimo pasiūlymus, atitinkančius kiekvieno kliento segmentą.
Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime apie individualius Jūsų iššūkius.
Funkcijos
Kliento informacija
- Informacija apie ūkininko planuojamus ir vykdomus veiksmus, agronominį planą, auginamus pasėlius ir turimą techniką
- Dirbamos žemės dydis, nuosavybės pokyčiai ir augimas
- Ūkiuose auginami produktai: sodinimo data, pasėlių rūšis, pasodinti plotai
- Ūkininkų žemės ūkio planas, įskaitant planuojamus darbus, planuojamus naudoti produktus, laukiamą pelną, istorinį žemės ūkio produktų naudojimą, iš viso iki šiol investuota sumą
Pardavimai ir rinkodara
- Pardavimų veiksmų suplanavimas, fiksavimas ir analizė
- Pardavimo, rinkodaros, aptarnavimo procesų automatizavimas
- Individualizuotų paslaugų ir pasiūlymų pasirinktam ūkio segmentui teikimas
- Vizitų, tolimesnių veiksmų planavimas, bendravimo istorija bei visi kiti ryšiai su klientais
Žemės ūkio technikos pardavimas ir priežiūra
- Kliento žemės ūkio technikos garantinės priežiūros, atsarginių dalių ir kito techninio aptarnavimo planavimas
- Žemės ūkio technikos bandomųjų važiavimų rezervacijų valdymas
Sutarčių ir skundų valdymas
- Sutarčių valdymas ir sąskaitų apmokėjimo matymas, bendravimo su klientu istorijos saugojimas
- Informacijos iš apskaitos sistemos matymas vienoje vietoje: pardavimo užsakymai, sąskaitos faktūros, sandėlių likučiai, kainos, mokėjimai
- Klientų skundų valdymas ir jų išsprendimo efektyvumo analizė