Autolux – Microsoft Dynamics 365 Business Central

Autolux – Microsoft Dynamics 365 Business Central

Įmonės veikla: automobilių nuoma

Įmonės dydis: 30 darbuotojų

Įmonės apyvarta: 3 000 000 – 5 000 000 €

UAB „Autolux“ atstovauja pasaulinį automobilių nuomos ženklą „Hertz“ Baltijos šalyse. „Hertz“ savo klientams siūlo trumpalaikės bei ilgalaikės automobilių nuomos, keleivių vežimo ir kitas paslaugas. Įmonės veikla siekia jau beveik 10 metų. Visoje įmonių grupėje dirba 30 žmonių komanda.

UAB „Autolux“ savo verslo valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central sistemos nuomą.

Kompanijos generalinis direktorius Mantas Narkevičius pasidalino mintimis apie savo pasirinkimą ir jo argumentus.


Kas paskatino ieškoti naujos verslo valdymo  sistemos ir kokius kėlėte reikalavimus?

Turėta apskaitos valdymo programa buvo pasenusi, trūko duomenų valdymo ir analizės galimybių, integravimo su klientų valdymo (CRM) programa.

Vieningas verslo valdymo sprendimas visai įmonių grupei – toks buvo pagrindinis reikalavimas naujai sistemai. Buvo svarbu, kad galėtume naudotis ta pačia verslo valdymo sistema jungiantis prie jos iš bet kurios šalies.

Kas lėmė sprendimą pasirinkti Microsoft Dynamics 365 Business Central verslo valdymo sistemą ir Softerą kaip partnerį? 

Apsispręsti padėjo teigiamos rekomendacijos iš partnerių, besinaudojančių Business Central sistema.

O pasirinkti partnerį taip pat nebuvo sudėtinga, nes tuo metu, kai ieškojome, buvo tik du patikimi tiekėjai. Apie Softerą girdėjome daug gerų atsiliepimų iš kitų partnerių, taip pat mums patiko aiškus ir greitas bendravimas, pasiūlytos galimybės pritaikyti programą prie individualių mūsų poreikių.

Kaip pasikeitė procesai po naujos sistemos įdiegimo? Kokias pamatėte pirmąsias naudas?

Pradėjus dirbti su Business Central sistema mūsų procesai pasikeitė iš esmės. Anksčiau neturėjome galimybės importuoti duomenų iš CRM sistemos į apskaitą, matyti realių skaičių dienos tikslumu bei jų analizuoti. Dabar visa tai turime ir jaučiame žymų pokytį procesų kokybėje.

Sukonkretinus išskirčiau šias 5 Business Central sistemos naudas:

  • lengvas naudojimas;
  • paprasta integracija su kitomis programomis;
  • galimybė lanksčiai pritaikyti savo veiklai;
  • tos pačios programos prieinamumas kitose šalyse;
  • realiu laiku atnaujinami duomenys, padedantys priimti greitus sprendimus.

Ar rekomenduotumėte Softerą kaip partnerį kitiems?

Tikrai rekomenduoju, komanda profesionali ir greitai supranta, kokių funkcijų reikia verslui.


Microsoft Dynamics 365 verslo valdymo sistema Business Central leidžia planuoti ir valdyti įmonės resursus, tiekimo grandinę, prekių sandėlio resursus, pardavimus, komunikaciją su klientais, finansus ir apskaitą bei kitus procesus.

0
Mantas Narkevičius
„Autolux“ generalinis direktorius
Apie Softerą girdėjome daug gerų atsiliepimų iš kitų partnerių, taip pat mums patiko aiškus ir greitas bendravimas, pasiūlytos galimybės pritaikyti programą prie individualių mūsų poreikių.

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime, apie individualius Jūsų iššūkius.

Visos sėkmės istorijos

INTELLECTUS pardavimų proceso valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimą20240122132041

INTELLECTUS pardavimų proceso valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimą

Pardavimų procese naudojome Excel failus, tačiau trūko aiškaus užduočių planavimo, komunikacijos su klientu istorijos. Pradėjome ieškoti tinkamo CRM įrankio....
Sirin Development verslo valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central kartu su SOFT4RealEstate sprendimu20230721082952

Sirin Development verslo valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central kartu su SOFT4RealEstate sprendimu

„Sirin Development“ verslo procesų valdymui pasirinko Dynamics 365 Business Central sistemą, kurioje realizuotas nekilnojamojo turto valdymo sprendimas SOFT4RealEstate. Dabar nekilnoja...
Uabas (LINEN ID) – Microsoft Dynamics 365 Business Central20230206075213

Uabas (LINEN ID) – Microsoft Dynamics 365 Business Central

UAB „Uabas“ pasirinko Business Central dėl modernios vartotojo sąsajos, patogios paieškos sistemos ir reikalingų modulių bei integracijos su Etsy. Buvo svarbu ir tai, kad sistema ve...
Evolution Lithuania – Softera.PAYROLL20220616063658

Evolution Lithuania – Softera.PAYROLL

UAB „Evolution Lithuania“ darbo užmokesčio ir personalo apskaitai buvo įdiegtas Softera.PAYROLL sprendimas. Apie šį pasirinkimą kalbamės su įmonės finansų specialiste Dainora S...
Peržiūrėti daugiau