„ICECO Holding“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central

„ICECO Holding“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central

Įmonės veikla: gamyba

Įmonės dydis: 16 darbuotojų

Įmonės apyvarta: 1 000 000 – 2 000 000 €

UAB „ICECO Holding“ valdomų įmonių pagrindinė veikla – gamyba ir pagamintos produkcijos (ledų, žuvies gaminių) realizavimas Lietuvoje bei eksporto rinkose.

Įmonių grupės IT vadovė Renata Butėnė pasakoja apie verslo valdymo sistemos pasirinkimą ir jo priežastis.

 


Kas paskatino keisti turimą sistemą?

Duomenų, apie atliktas operacijas su atsargomis, t.y., atkrautą produkciją arba išduotas į gamybą žaliavas, atvaizdavimas sistemoje, atsilikdavo keletą dienų, be to ne visada pavykdavo šiuos duomenis teisingai užfiksuoti. Dėl to kildavo nesutarimų tarp sandėlio, gamybos bei pardavimų skyrių. Inventorizacijos užtrukdavo iki savaitės, o buhalteriją vargindavo ir neatitikimų kiekis. Visa tai net neleido pagalvoti apie žaliavų ar gatavos produkcijos planavimo įrankius, visa įmonė dirbo žodinės tarpusavio komunikacijos pagrindu.

Pagal kokius kriterijus rinkotės naują sistemą?

Investuoti į naujos verslo valdymo sistemos diegimą paskatino siekis kontroliuoti ir integruoti visus tiekimo grandinės procesus bei užtikrinti sklandų tikslios informacijos tarp grandžių tekėjimą. Todėl mums buvo svarbu, kad:

  • visi įmonių grupės verslo procesai būtų vienoje sistemoje;
  • duomenys apie finansus, projektus, paslaugas bei tiekimo grandinę būtų suderinti ir visi įmonių grupės specialistai priimdami sprendimus remtųsi ta pačia informacija;
  • nauja sistema lanksčiai integruotųsi su gamybos linijų automatizacijos įranga;
  • apskaitos duomenų fiksavimas vyktų maksimaliai arti fizinio proceso;
  • verslo procesų analitika būtų atliekama operatyviai.

 

Norėjome turėti realiu laiku grįstus veiklos rodiklius, remdamiesi detaliais pardavimų analitikos duomenis modeliuoti prognozes, vadovaudamiesi tikslia sandėlio likučių informacija teisingai planuoti pirkimus ir greitai surasti reikiamą informaciją, pasikliaudami ne patyrusio darbuotojo žiniomis, o įdiegta sistema.

Įvertinę alternatyvas, nusprendėme ir toliau dirbti su „Microsoft Dynamics NAV“ verslo valdymo sistema, įsidiegdami naujausią jos versiją „Dynamics 365 Business Central“ su papildomu sandėlio valdymo sprendimu.

Kaip pasikeitė darbas pradėjus dirbti su Business Central?

Įdiegus Business Central veikiantį sandėlio valdymo sprendimą, inventorizacijos skaičiavimas sutrumpėjo iki vienos paros, o buhalterijos darbas tapo ypač greitas – tereikia spustelėti vieną mygtuką. Jau po kelių darbo su nauja sistema savaičių prekes buvo galima rasti ten, kur nurodydavo skeneris, darbuotojams tapo lengviau atrinkti reikiamo galiojimo prekes, taip užtikrinant teisingą atsargų rotaciją. Šiuo metu sandėlio surinkimo procesas vyksta 30% greičiau.

Be to, pirkimų skyrius per paraiškų darbalapius iškart perspėjamas, kad sandėlyje jau pasiektas kritinis žaliavos likutis. Žaliavų poreikis vertinamas savaitės tikslumu, todėl sandėlis neapkraunamas, sutaupoma 20% jo ploto. Įdiegtos funkcijos, kurios įvertina prekių likutį sandėlyje, planuojamus pardavimus, prekės pirkimų planavimo parametrus ir pateikia prekių papildymo į sandėlį planą pirkimų vadybininkui. Per paskutinį pusmetį pasibaigusio galiojimo gaminių ir žaliavų likučius pavyko sumažinti iki 10%, šį skaičių žadame mažinti ir ateityje.

Prastovų gamyboje, kurių pasitaikydavo dėl žaliavų trūkumo, sumažėjo iki minimumo. Dabar žaliavos į gamybą patenka tik pagal sistemoje užfiksuotas paraiškas, esant poreikiui, galima nurodyti net konkrečią partiją, kurios reikia gamybai. Gaminiams sunaudotos žaliavos nurašomos pabaigus gaminti produkto partiją – dėl to nebeliko vėlavimo, o savikainos skaičiavimas nuo kelių parų sutrumpėjo iki kelių valandų nakties metu, kai darbas įmonėje nevyksta.

Nauja, visiškai robotizuota ledų gamybos linija buvo paprastai integruota su „Dynamics 365 Business Central“, prekių ženklinimo ir gamybos apskaitos sistemomis. Visa pagaminta produkcija sistemoje apskaitoma realiu laiku. O gamybos analitikai naudojamas „Power BI“ įrankis leidžia lengvai identifikuoti visus nuokrypius nuo gamybos normatyvų bei jų kilmę.

Pardavimuose tiek tiesiogiai, tiek per logistikos partnerius vykdomų užsakymų surinkimas ir sąskaitų išrašymas automatizuotas elektroninių dokumentų mainų (EDI) sprendimo dėka. Visi šie automatizacijos ir tiekimo grandinės optimizavimo sprendimai iš esmės leido pagerinti paslaugų lygį pardavimuose, kas yra esminis konkurencinis pranašumas Lietuvos ir eksporto rinkose.

Jaučiama reali nauda skatina toliau investuoti: planuojame vis labiau artinti apskaitos duomenų fiksavimą bei analitiką prie fizinių procesų. Artimiausiu metu numatoma gamybos procese įsidiegti žaliavų bei tarpinių produktų svėrimo duomenų automatinį nuskaitymą.


Microsoft Dynamics 365 verslo valdymo sistema Business Central leidžia planuoti ir valdyti įmonės resursus, tiekimo grandinę, prekių sandėlio resursus, pardavimus, komunikaciją su klientais, finansus ir apskaitą bei kitus procesus.

Sėkmės istorija_ICECO Holding | Softera
Renata Butėnė
„ICECO Holding“ IT vadovė
Remdamasi ilgamete patirtimi, įmonėms, norinčioms diegtis automatizacijos sprendimus, rekomenduoju atsakingai rinktis partnerius, kurie teisingai suformuotų lūkesčius, nepervertintų siūlomų sprendimų efektyvumo, aiškiai įvardintų galimas išlaidas ir užtikrintų sklandžią projekto kontrolę visose stadijose. Jaučiama reali nauda skatina toliau investuoti.

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime, apie individualius Jūsų iššūkius.

Visos sėkmės istorijos

„Autolux“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central20210429132148

„Autolux“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central

UAB „Autolux“ generalinis direktorius Mantas Narkevičius dalinasi atsiliepimais pakeitus seniau naudotą verslo valdymo sistemą į Microsoft Dynamics 365 Business Central. Nuo šiol į...
„Magijos kvapas“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central20210323141646

„Magijos kvapas“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central

UAB „Magijos kvapas“ pakeitė seniau naudotą verslo valdymo sistemą į Microsoft Dynamics 365 Business Central. Sistema užtikrina prieigą prie informacijos realiu laiku, operatyvumą...
„Vakarų laivų gamykla“ – Microsoft Dynamics 365 Sales20210322194740

„Vakarų laivų gamykla“ – Microsoft Dynamics 365 Sales

AB „Vakarų laivų gamykla“ Microsoft Dynamics 365 Sales ryšių su klientais valdymo sistemą naudoja jau penkis metus. Įmonė pastebi išaugusį darbuotojų efektyvumą, pagerėjusią...
FAKTORO (Taurus fondas) – faktoringo veiklos valdymo sistema20210127133510

FAKTORO (Taurus fondas) – faktoringo veiklos valdymo sistema

„FAKTORO“ pasirinko SOFT4Factoring sistemą, kuri stipriai pagreitino sutarčių rengimo, finansavimo, mokesčių apskaičiavimo procesus, ypač – sudėtingesnėms sutartims su pradels...
Peržiūrėti daugiau