ViaCon – Microsoft Dynamics 365 Sales
Įmonės veikla: inžinerinė didmeninė prekyba
Įmonės dydis: ~70 darbuotojų
Įmonės apyvarta: 30 000000 – 50 000000 €
„ViaCon“ – įmonių grupė, kuri projektuoja, gamina ir tiekia platų produktų asortimentą geležinkeliams ir keliams tiesti, tiltams statyti ir prižiūrėti, inžineriniams lauko tinklams. Šiandien „ViaCon“ grupę sudaro daugiau nei 30 bendrovių 18-koje pasaulio šalių, o ViaCon komandos kurtas tiltas Dubajuje pelnė Gineso pasaulio rekordą!
Į KLAUSIMUS ATSAKO KĘSTUTIS BIKNERIS, „VIACON“ PARDAVIMŲ PROCESŲ VADOVAS.
- Ar Microsoft Dynamics 365/CRM tenkina Jūsų įmonės poreikius ir kokias pagrindines sprendimo naudas matote?
Microsoft Dynamics 365/CRM sistema tenkina mūsų įmonės poreikius, nes:
– galime pilnai sekti projektus, matyti projekte esančių medžiagų poreikius ir kt.;
– lengvai planuojame užsakymus ir jų vykdymą laike;
– pagal ataskaitas nesunku kontroliuoti kolegų darbą, jų užimtumą;
– galime matyti preliminarų aktualių prekių poreikį rinkai;
– realiu laiku matome sandėlių atsargas (integracija su apskaitos sistema);
– matome ir analizuojame kiekvieno projektų vadovo darbą su tam tikru klientu (skambučių registras, susitikimų skaičius, darbas ties kiekvienu projektu ir t. t.).
Labiausiai vertiname pačio CRM paprastumą ir lengvą naudojimąsi, kuris nereikalauja specialių įgūdžių. Šaunu tai, kad sistema pradeda greitai naudotis ir naujai pradėję dirbti kolegos, taip taupomas visų laikas, nes CRM tiesiog lengva perprasti.
- Kaip vertinate Softerą?
Softerą tikrai rekomenduočiau kitiems, galvojantiems apie Microsoft Dynamics 365/CRM, nes su jais tiesiog malonu ir paprasta dirbti. Softeros komandą vertinu kaip savo srities specialistus už:
– greitą situacijos vertinimą ir kliento poreikių detalizaciją (pateikus poreikius visada galime sulaukti papildomo komentaro ar patarimo, kaip geriau reikėtų juos įgyvendinti);
– greitą reakciją į užduočių vykdymą (kuomet suformuojame užduotį ar problemą, reakcijos laikas yra tikrai greitas, t. y. nereikia laukti 8 val. kol bus sureaguojama);
– gerą darbuotojų komunikaciją (malonų ir draugišką aptarnavimą).