ViaCon – Microsoft Dynamics 365 Sales

ViaCon – Microsoft Dynamics 365 Sales

Įmonės veikla: inžinerinė didmeninė prekyba

Įmonės dydis: ~70 darbuotojų

Įmonės apyvarta: 30 000000 – 50 000000 €

„ViaCon“ – įmonių grupė, kuri projektuoja, gamina ir tiekia platų produktų asortimentą geležinkeliams ir keliams tiesti, tiltams statyti ir prižiūrėti, inžineriniams lauko tinklams. Šiandien „ViaCon“ grupę sudaro daugiau nei 30 bendrovių 18-koje pasaulio šalių, o ViaCon komandos kurtas tiltas Dubajuje pelnė Gineso pasaulio rekordą!

Į KLAUSIMUS ATSAKO KĘSTUTIS BIKNERIS, „VIACON“ PARDAVIMŲ PROCESŲ VADOVAS.

  • Ar Microsoft Dynamics 365/CRM tenkina Jūsų įmonės poreikius ir kokias pagrindines sprendimo naudas matote?

Microsoft Dynamics 365/CRM sistema tenkina mūsų įmonės poreikius, nes:
– galime pilnai sekti projektus, matyti projekte esančių medžiagų poreikius ir kt.;

– lengvai planuojame užsakymus ir jų vykdymą laike;
– pagal ataskaitas nesunku kontroliuoti kolegų darbą, jų užimtumą;
– galime matyti preliminarų aktualių prekių poreikį rinkai;
– realiu laiku matome sandėlių atsargas (integracija su apskaitos sistema);
– matome ir analizuojame kiekvieno projektų vadovo darbą su tam tikru klientu (skambučių registras, susitikimų skaičius, darbas ties kiekvienu projektu ir t. t.).

Labiausiai vertiname pačio CRM paprastumą ir lengvą naudojimąsi, kuris nereikalauja specialių įgūdžių. Šaunu tai, kad sistema pradeda greitai naudotis ir naujai pradėję dirbti kolegos, taip taupomas visų laikas, nes CRM tiesiog lengva perprasti.

  •  Kaip vertinate Softerą?

Softerą tikrai rekomenduočiau kitiems, galvojantiems apie Microsoft Dynamics 365/CRM, nes su jais tiesiog malonu ir paprasta dirbti. Softeros komandą vertinu kaip savo srities specialistus už:
– greitą situacijos vertinimą ir kliento poreikių detalizaciją (pateikus poreikius visada galime sulaukti papildomo komentaro ar patarimo, kaip geriau reikėtų juos įgyvendinti);
– greitą reakciją į užduočių vykdymą (kuomet suformuojame užduotį ar problemą, reakcijos laikas yra tikrai greitas, t. y. nereikia laukti 8 val. kol bus sureaguojama);
– gerą darbuotojų komunikaciją (malonų ir draugišką aptarnavimą).

Kęstutis Bikneris | Softera
Kęstutis Bikneris
UAB „ViaCon“ pardavimų procesų vadovas
Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM) sistema leidžia pilnai sekti projektus, lengvai planuoti užsakymus, kontroliuoti ir analizuoti kolegų darbą ir užimtumą, matyti preliminarų aktualių prekių poreikį rinkai. Labiausiai vertiname pačio CRM paprastumą ir tai, kaip paprasta yra juo naudotis. Softerą rekomenduočiau visiems, galvojantiems apie CRM, už kliento poreikių bei problemų išklausymą ir sprendimą, greitą reakciją ir gerą komunikaciją.

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime, apie individualius Jūsų iššūkius.

Visos sėkmės istorijos

INTELLECTUS pardavimų proceso valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimą20240122132041

INTELLECTUS pardavimų proceso valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimą

Pardavimų procese naudojome Excel failus, tačiau trūko aiškaus užduočių planavimo, komunikacijos su klientu istorijos. Pradėjome ieškoti tinkamo CRM įrankio....
Sirin Development verslo valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central kartu su SOFT4RealEstate sprendimu20230721082952

Sirin Development verslo valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central kartu su SOFT4RealEstate sprendimu

„Sirin Development“ verslo procesų valdymui pasirinko Dynamics 365 Business Central sistemą, kurioje realizuotas nekilnojamojo turto valdymo sprendimas SOFT4RealEstate. Dabar nekilnoja...
Uabas (LINEN ID) – Microsoft Dynamics 365 Business Central20230206075213

Uabas (LINEN ID) – Microsoft Dynamics 365 Business Central

UAB „Uabas“ pasirinko Business Central dėl modernios vartotojo sąsajos, patogios paieškos sistemos ir reikalingų modulių bei integracijos su Etsy. Buvo svarbu ir tai, kad sistema ve...
Evolution Lithuania – Softera.PAYROLL20220616063658

Evolution Lithuania – Softera.PAYROLL

UAB „Evolution Lithuania“ darbo užmokesčio ir personalo apskaitai buvo įdiegtas Softera.PAYROLL sprendimas. Apie šį pasirinkimą kalbamės su įmonės finansų specialiste Dainora S...
Peržiūrėti daugiau