Aptarnavimo užklausas nuo šiol sukursite dar paprasčiau
![](https://www.softera.lt/wp-content/uploads/2020/01/4-6.jpg)
Siekiame, kad bendravimas su mūsų aptarnavimo klientais būtų greitas ir patogus, todėl JIRA sistemoje realizavome automatinį užklausų sukūrimą siunčiant elektroninį laišką.
Softera. APTARNAVIMO KLIENTAI NUO ŠIOL GALI:
- kurti užklausas siunčiant laišką el. paštu: <projektas>@softera.lt* ir nesijungiant prie JIRA sistemos;
- prisegti failus (max 25 Mb), kurie automatiškai atsiras prie sukurtos užklausos;
- į gautus iš JIRA laiškus atsakyti tiesiogiai, pastarieji atsakymai bus parašyti kaip komentarai JIRA sistemoje.
*SVARBU: <projektas> – tai unikalus kliento pavadinimas.
Iškilus klausimams, rašykite Support@softera.lt
Automatinis užklausos sukūrimas
Parašius laišką el. paštu @softera.lt automatiškai sukuriama užklausa JIRA sistemoje. Užklausą galima sukurti tik iš el. pašto, kuris yra registruotas JIRA sistemoje. Siunčiant laišką el. paštu:
- temoje nurodomas užklausos pavadinimas;
- laiško tekste detaliai aprašoma užklausos informacija ir prisegami reikiami failai (jie bus automatiškai pridėti į JIRA sistemą);
- prie užklausos pridedami gavėjai (JIRA vartotojai), kurie matys visą informaciją apie užklausą ir gaus elektroninius laiškus apie užklausos sprendimo eigą.
Tolimesnis bendravimas sukūrus užklausą vyksta elektroniniais laiškais: Softeros konsultantui pakomentavus sistemoje, gaunate laišką el. paštu. Jums atrašius komentaras bus pridedamas į JIRA sistemą ties užklausa. Prisijungus JIRA sistemoje beliks tik patvirtinti valandas ir įvertinti užklausos vykdymo kokybę.
Ieškote patikimo ir kompetetingo Microsoft Dynamics NAV (Navision) / Dynamics 365 (CRM) sistemų aptarnavimo partnerio?
Parašykite: pardavimai@softera.lt, papasakosime apie mūsų teikiamas paslaugas ir sąlygas išsamiau.