„Audimas“. Sėkmingas migravimas iš Navision 4.00 į Dynamics NAV 2016

Metus pradėjome švęsdami sėkmingą kliento migravimą į Microsoft Dynamics 2016 versiją. Daugiau kaip metus trukęs projektas savo apimtimi ir iššūkiais buvo vienas didžiausių, tačiau tuo pačiu vienas sėkmingiausių.


AB „AUDIMAS“ – Lietuvos rinkos lyderė, didžiausia aktyvaus laisvalaikio ir sporto aprangos gamintoja.
Įmonės dydis : ~ 500 darbuotojai
Naudota versija: Navision 4.00
Permigruota į Microsoft Dynamics NAV 2016
Vartotojų skaičius: 160+ vartotojų
Kliento įvertinimas (projektui): 8-9 balai


PROJEKTO EIGA
Projekto analizė: ~6 mėn.
Projekto vystymas: 7 mėn.
Visuotinis sistemos testavimas su raktiniais vartotojais „key users“: 1,5 mėn.

DIDŽIAUSI IŠŠŪKIAI

  1. senoji sistema (Navision 4.00) labai smarkiai išplėsta, „priprogramuota“, daug modifikacijų. Iššūkis tokią per daug metų iš gabaliukų sulipdytą sistemą paversti tvarkingai suprojektuotu ir realizuotu sprendimu, užtikrinant greitaveiką bei lengvą palaikymą
  2. sudėtinga analizė, projekto apimties įvardinimas, perkėlimui reikalingo funkcionalumo inventorizacija
  3. duomenų migravimas (perkelta virš 300 lentelių duomenys)
  4. 5 bandomieji duomenų migravimai iš senos sistemos
  5. darbuotojų pasipriešinimas pokyčiams, inertiškumas, noras visko „kaip buvo“


SPECIFINĖS MODIFIKACIJOS, NUOKRYPIS NUO STANDARTO, INTEGRACIJOS

  • Lengvosios pramonės sprendimas dydžių ir spalvų apskaitai
  • Gamybos planavimo sprendimas
  • Savikainos skaičiavimo ir kainos skaičiavimo funkcionalumas
  • Gaminių dizaino vystymo eigos valdymas
  • Neatitikčių valdymas
  • Užduočių skirstymo mechanizmas
  • Tiekimo planavimo sprendimai MRP ir SOFT4Inventory
  • Integracijos su parduotuvių kasomis, BI sistema, kitomis B2B / B2C sistemomis (Otiplan, C-tex, Codeval, Textival, By Eshop, LV Eshop portalai, gamybos vizualizacijos sistema)
  • Sandėlio valdymo sistema su nešiojamais duomenų kaupikliais ir jų programine įranga (DAW)
  • i.MAS posistemiai (i.VAZ; i.SAF)
  • MRP – pirkimų planavimo sprendimas
  • Gamybos apkrovų ir pardavimo prognozavimas per kolekcijos užsakymus ir dalinius užsakymus
  • Integracijos su pagrindinių ir pagalbinių medžiagų sandėlio sistema – Oracle
  • Rulonų skanavimas sunaudotų medžiagų ir apskaita sukirpime


AR PROJEKTAS LAIKOMAS SĖKMINGU?

Plano laikytis pavyko, rizikos suvaldytos, startas įvyko numatytu laiku. Vystymo etapas šiek tiek užsitęsė dėl per visuotinį testą atsiradusių naujų poreikių.
Klientas projektą vertiną 8-9 balais. Detalesnis vertinimas bus pateiktas užbaigus visus darbus ir skaičiavimus.


Galvojate naujinti savo naudojamą Dynamics NAV (Navision) sistemą?

Drąsiau, pirmyn! Patarsime, paskaičiuosime ir padėsime suplanuoti. SUSISIEKITE: pardavimai@softera.lt