Dynamics 365 | CRM „CORE SALES“ pardavimų valdymo pradžiai

#CRM   #Microsoft   #Dynamics365   #Softera   #PardavimųValdymas

Globalizacija, didėjantis darbuotojų mobilumas, auganti konkurencija ir vartotojų reiklumas, griežtėjantys Asmens duomenų apsaugos reikalavimai (GDPR/BDAR) – tai tik dalis iššūkių, skatinančių įmones ieškoti modernių sprendimų pardavimų valdymui. Šiandien įmonėms kritiškai svarbu valdyti procesus, kontroliuoti veiklą, turėti realius ir išsamius duomenis.

Dažna įmonė Lietuvoje jau naudoja verslo valdymo sistemas finansų, gamybos, prekybos procesų optimizavimui. Jei paklaustumėte, kokias sistema populiariausia pardavimų ir santykių su klientais valdymui, atsakytume „Excel“. Tik maža dalis įmonių pardavimus supranta kaip procesą ir jų valdymui naudoja specialius sprendimus.

Bendraudami su klientais matome, kad dažnas galvoja apie CRM, bet nežino nuo ko pradėti, bijo rizikuoti investuoti į ilgai trunkančius ir neaišku kaip pasibaigsiančius projektus. Atsižvelgdami į tai, paruošėme Softera CRM „CORE SALES“ sprendimą.


Kas yra Softera CRM „CORE SALES“?

Softera CRM CORE SALES  – tai bazinės Microsoft Dynamics 365 for Sales sistemos paruošimas (nustatymai, proceso žingsniai, reikalingi laukai ir t.t.) greitam ir paprastam pardavimų proceso valdymo startui.


Kitaip sakant, tai paruoštas „šablonas“, kurį naudojant paprastai žengsite tvirtus pirmuosius pardavimų valdymo žingsnius CRM sistemoje. Kaip viskas vyksta:

  1. pradinis susitikimas, diskusija;
  2. mokymai, darbas sistemoje (konkrečios informacijos kaupimas);
  3. sukauptos informacijos analizavimas, atitinkami pakeitimai procese.

Klientai, pasinaudoję Softera Core Sales „šablonu“, sėkmingai toliau žengia savarankiškus pardavimų proceso valdymo žingsnius, o poreikiui esant konsultuojasi su mūsų specialistais.


Galvojate, jog ir be CRM sėkmingai valdote savo pardavimus?
Keletas klausimų žemiau:

  • Klientų duomenis laikote sistemoje, atitinkančioje Asmens duomenų apsaugos reikalavimus (GDPR/BDAR)?
  • Jūsų pardavimų komanda turi priėjimą prie VISOS su klientu susijusios informacijos vienoje centralizuotoje vietoje?
  • Jaučiate „pardavimų pulsą“, naudojate interaktyvias ataskaitas realios pardavimų situacijos vizualizavimui, probleminių vietų ir naujų galimybių identifikavimui?
  • Tiksliai žinote, kiek Jums kainuoja pardavimai ir kaip atsiperka pardavimų skatinimui skiriamos investicijos?

Jei bent ties vienu klausimu suabejojote, susisiekite, padiskutuosime ir papasakosime plačiau, kaip paprastai ir be didelių investicijų galite optimizuoti pardavimų procesų valdymą.


SPECIALUS PASIŪLYMAS

Šiuo metu Microsoft taiko 50 % nuolaidą Dynamics 365 (CRM) licencijoms*
(* yra papildomų sąlygų)

Esate tie, kuriems pardavimai yra procesas, o CRM sistema – jo dalis?
Susisiekite ir aptarsime Jūsų galimybes: pardavimai@softera.lt