Naujų pardavimo kanalų atidarymas
Užtikrintas pajamų augimas
Tiekimo grandinės skaitmenizacija
Prieiga prie kliento ten, kur patogu jam
Efektyvesnis kritinių situacijų valdymas
E-komercijos modelis COVID-19
ES parama „E-komercijos modelis COVID-19“ yra svarbus postūmis Jums aktyviai diegti skaitmeninius sprendimus, kurie ateityje užtikrins produktų ar paslaugų pardavimų augimą, didinant prekybos kanalų skaičių bei optimizuojant tiekimo grandines.
Jei esate gamybos ar paslaugų įmonė ir norite:
ES paramos sąlygos
Galimi pareiškėjai:
Prioritetiniai kriterijai:
Finansavimas nuo
Finansavimas iki
Intensyvumas iki
Siūlomi Softera ir partnerių sprendimai
Pasinaudoje ES parama, atverkite elektroninės prekybos galimybes, naudokitės modernia, visus LR įstatymus atitinkančia apskaitos ir verslo valdymo sistema, efektyvinkite tiekimo grandinės valdymą ir leiskite savo verslui augti.
Prekyba elektroninėje erdvėje - PrestaShop
Pardavimams elektroninėje erdvėje siūlome partnerių UAB Invertus vystomą Connect sprendimą, vienos populiariausių pasaulyje ir antros pagal populiarumą Lietuvoje el. komercijos platformos PrestaShop pagrindu. PrestaShop el. parduotuvės pirmauja dėl intuityvios vartotojo sąsajos, galimybės lanksčiai ir lengvai plėsti funkcionalumus, pritaikomumo išmaniesiems įrenginiams, plačių integracijos su trečiųjų šalių sistemomis galimybių.
Apskaitos ir verslo valdymo sistema – Microsoft Dynamics 365 Business Central
Mažo ir vidutinio verslo atstovams, siekiantiems įgyvendinti savo strateginę viziją, Microsoft Dynamics 365 Business Central pasitarnauja kaip verslo valdymo sprendimas, apjungiantis verslo operacijas ir skatinantis nuolatines inovacijas. Priešingai nei elementarios apskaitos programos, Dynamics 365 Business Central apjungia jūsų finansų, pardavimų, pirkimų ir kitas komandas, kad jos galėtų greičiau prisitaikyti, išmaniau dirbti ir pasiekti geresnių rezultatų.
Tiekimo grandinės valdymas – SOFT4Inventory
Greta standartinių Microsoft Dynamics 365 Business Central tiekimo grandinės valdymo galimybių esame paruošę atsargų valdymo sprendimą gamybos ir prekybos įmonėms. Greitai atsiperkantis įrankis suteikia galimybę valdyti atsargas ir finansinę informaciją vienoje sistemoje bei didinti įmonės pelną. Sistema optimizuoja atsargų lygį, leidžia efektyviai išnaudoti sandėlius ir taupo darbuotojų laiko sąnaudas.
Integruotas sprendimas su Softera.eCom
Softera.eCom pagalba el. komercijos platformos, tiek verslas verslui (B2B), tiek verslas klientui (B2C) gali būti integruotos su Microsoft Dynamics 365 Business Central. Softera.eCom produktas tai tinklo tarnybų rinkinys, kurių pagalba automatizuojamas visų su el. komercija susijusių duomenų apsikeitimas tarp el. parduotuvės ir verslo valdymo sistemos.