ES parama verslo skaitmenizavimui „E-komercijos modelis COVID-19“

ES parama verslo skaitmenizavimui „E-komercijos modelis COVID-19“

ES parama verslo skaitmenizavimui | Softera

2021 m. liepos mėn. planuojama skelbti kvietimą teikti paraiškas ES paramai gauti pagal priemonę „E-verslo modelis COVID-19“. Tai išskirtinė galimybė mažoms ir vidutinėms įmonėms, norinčioms įsidiegti IT sprendimus veiklos procesų skaitmenizavimui bei gauti iki 75 % siekiantį finansavimą.

Jei esate maža/vidutinė įmonė ir norite diegtis verslo valdymo sistemą, modernizuoti tiekimo grandinės (gamybos, sandėlio, atsargų) procesų valdymą, tinkamai perkelti prekybą į elektroninę erdvę ar turite kitų veiklos skaitmenizavimo poreikių, raginame pasidomėti šios ES paramos sąlygomis.

Mūsų konsultantai pasiruošę suteikti informaciją apie Microsoft Dynamics 365 verslo valdymo sprendimus, kuriuos galiti įsidiegti pasinaudoję šia parama. Parašykite apie savo verslo poreikius klausk@softera.lt!

„E-verslo modelis COVID-19“ priemonės sąlygos

Priemonės tikslas: paskatinti labai mažas, mažas ir vidutines įmones skaitmenizuoti verslą ir jį efektyviau plėtoti internete; išlaikyti / kurti darbo vietas; optimizuoti darbo kaštus.

Pareiškėjai: labai maža, maža ir vidutinė įmonė (MVĮ):

  1. kuri veikia ne trumpiau nei metus,
  2. kurios vidutinės metinės pajamos per pastaruosius 3 metus arba nuo įmonės įregistravimo dienos yra ne mažesnės nei 50.000 EUR (l. mažoms ir mažoms įmonėms), 250 000 EUR (vidutinėms įmonėms)
  3. kurios pardavimų struktūroje ne mažiau kaip 50% sudaro pačios mažos ar vidutinės įmonės pagamintos produkcijos pardavimai

Paramos dydis vienai įmonei: 10 000 – 50 000 EUR

Finansavimo intensyvumas: iki 75%

Finansavimo suma: 40 000 000 EUR

Projekto trukmė: 12 mėn.

Preliminarus kvietimo laikas: 2020 m. liepa.

Tinkamos finansuoti išlaidos

  • Programinė įranga / licencijos : esamos įrangos atnaujinimas , kuri derėtų su naujai diegiamų verslo sprendimų įranga, arba naujos įrangos įsigijimas.
  • Mobilios rinkodaros, skirtos paslaugų/prekių pirkimui, pardavimui, išlaidos;
  • Išlaidos tiesiogiai su projekto veiklomis susijusioms paslaugoms įsigyti;
  • Projekto vykdytojo darbuotojų darbo užmokestis ir išlaidos su darbo santykiais susijusiems darbdavio įsipareigojimams, kurie gali sudaryti ne daugiau kaip 20 proc.