Excel vs. CRM – pasirinkite teisingai

„Excel“ yra lengvai naudojamas, gerai žinomas duomenų tvarkymo įrankis. Daugybė įmonių jį pasitelkia pardavimų stebėjimui, klientų duomenų kaupimui bei ataskaitoms. Vis dėlto, „Excel“ ryšių su klientais valdymui netinka: visai informacijai patalpinti ir susisteminti reikia daugybės lapų, o informacija yra paskirstyta keliuose įrenginiuose, pas skirtingus pardavėjus, todėl paprastai dirbama su tarpusavyje nesusijusiais, pasenusiais duomenimis.

Žinome, kad su pamiltomis eilutėmis ir stulpeliais atsisveikinti nebus lengva, tačiau jei pardavimų valdymui vis dar naudojate „Excel“, ar kitą Jūsų prekybos galimybes apribojantį įrankį, kviečiame peržiūrėti  internetinį seminarą, kurio metu apžvelgsime:

– kaip atrodo ryšių su klientais valdymas „Excel“;

– kaip „Excel“ apriboja pardavimų valdymo galimybes;

– kaip Jūsų ryšių su klientais valdymo procesas atrodytų MS Dynamics 365 (CRM) sistemoje.


>>Ieškote ryšių su klientais valdymo (CRM) sprendimo?<<

Susisiekite – suteiksime nemokamą konsultaciją bei paruošime Jūsų įmonės poreikius atitinkantį pasiūlymą.

klausk@softera.lt | +370 620 93555