JIRA – nauja aptarnavimo sistema

Rugpjūčio pabaigoje startavo naujoji Softera aptarnavimo sistema JIRA. Siekiame, kad mūsų teikiamos aptarnavimo paslaugos viršytų klientų lūkesčius. JIRA funkcionalumas padės užtikrinti sklandų užklausų valdymą, reakcijos laikus.

APTARNAVIMO KLIENTAI NUO ŠIOL GALI:

  • stebėti užklausos etapus (kiek liko laiko iki problemos įvertinimo, analizės, programavimo darbų ir pan.)
  • matyti už kokius darbus išrašomos sąskaitos faktūros
  • paprastai talpinti su užklausa susijusius failus („drag & drop“ funkcija)
  • jungtis prie JIRA sistemos per mobiliuosius įrenginius

Jei esate ne mūsų Dynamics NAV (Navision) aptarnavimo klientas, parašykite, papasakosime apie mūsų teikiamas paslaugas išsamiau: pardavimai@softera.lt