Kaip išvengti klaidų skaičiuojant darbo užmokestį

Kaip išvengti klaidų skaičiuojant darbo užmokestį | Softera

Kokios dažniausiai pasitaikančios klaidos skaičiuojant darbo užmokestį? Kokios jų priežastys? Ir visų svarbiausia – kaip tų klaidų išvengti?

Atsakymus į šiuos klausimus rinkome ne vienerius metus, kalbėdamiesi su šimtais įmonių, naudojančių įvairias darbo užmokesčio apskaitos sistemas. Jei ir jūs susiduriate su situacijomis kuomet neteisingai paskaičiuojamas atlyginimas, nepriskiriamas reikiamas priedas ar nesutampa GPM deklaracijos, pasikalbėkime kaip galite šių bei panašių klaidų išvengti.

Registruokitės ČIA ir vasario 23 d. 11:00 prisijunkite prie internetinio seminaro.

Negalėsite dalyvauti? Registruokitės ČIA ir atsiųsime internetinio seminaro įrašą.

 

KĄ APTARSIME INTERNETINIO SEMINARO METU

  • Kokios dažniausiai pasitaikančios klaidos darbo užmokesčio skaičiavimo procese?
  • Kokios procesinės ir sisteminės priežastys daro įtaką klaidų atsiradimui?
  • Apklausa, kuri parodys su kokiomis pagrindinėmis problemomis susiduria įmonės, panašios į jūsų.
  • Kaip užkirsti kelią klaidų atsiradimui skaičiuojant darbo užmokestį?
  • Darbo užmokesčio apskaitos sistemos Softera.PAYROLL demonstracija.