Kodėl verta integruoti el.parduotuvę su verslo valdymo sistema?

El. parduotuvė su verslo valdymo sistema | Softera

Reaguodami į išaugusį rinkos poreikį, suvienijome jėgas su skaitmeninių sprendimų kūrėjais „Invertus“ ir paruošėme oficialią integraciją tarp pasaulyje itin plačiai naudojamos „Microsoft Dynamics 365 Business Central” verslo valdymo sistemos ir „PrestaShop“, „Sylius“, „Big Commerce“ bei „Shopify“ platformų pagrindu sukurtų el. komercijos sprendimų.

Daugelyje šalių atliekamos apklausos liudija, kad Covid-19 pandemijos ir dėl jos įvestų fizinio klientų aptarnavimo ribojimų įtaka negrįžtamai pakeis daugelio verslo sektorių veiklos modelius, didins spaudimą dar labiau mažinti veiklos sąnaudas, užtikrinti vieningą kliento patirtį visuose komunikavimo ir kliento aptarnavimo kanaluose. To neįmanoma pasiekti be verslo valdymo ir el. komercijos platformų integravimo,- sako UAB „Invertus“ direktorius Linas Gudonavičius – partnerystė su „Softera Baltic“ sudaro sąlygas praplėsti mūsų klientams Baltijos ir Šiaurės šalyse teikiamų paslaugų spektrą, auginti jų verslo vertę bei didinti konkurencinį pranašumą“.

Mūsų kaip oficialaus „Microsoft“ partnerio Lietuvoje sukurta Softera.eCom integracija suteikia galimybę automatizuoti visų su e-komercija susijusių duomenų apsikeitimą realiu laiku tarp „Microsoft Dynamics 365 Business Central“ (anksčiau vadinta NAV, Navision) verslo valdymo sistemos ir el.komercijos platformos.

„Skaitmenizavimo sprendimai, procesų automatizavimas ir duomenų integracija yra efektyviai ir pelningai norinčio veikti verslo pamatas. Turėdama elektroninę parduotuvę, kuri nėra integruota su verslo valdymo sistema, įmonė švaisto laiką bei resursus duomenų dubliavimui, dėl įsivėlusių klaidų iškraipomi duomenys apie likučius, sutrinka tiekimo grandinės procesai, prarandami klientai ir mažėja klientų pasitenkinimas“, — neintegruotų sistemų problemas vardija UAB „Softera Baltic“ verslo vystymo vadovas Giedrius Norkevičius.

El. komercijos sprendimų integracija su verslo valdymo sistema suteikia galimybę panaudoti milžinišką elektroninės prekybos kanalo potencialą.

Turint realiu laiku atnaujinamus duomenis, galima efektyviai planuoti tiekimo grandinę – taip klientus prekės pasieks žadėtą dieną, o pastovus klientų pasitenkinimas užtikrins didesnes pajamas verslui. Be to, integracija tarp dviejų sistemų leis ženkliai padidinti veiklos efektyvumą ir sumažinti žmogiškųjų klaidų riziką, nes nereikės el. komercijos platformoje rankiniu būdu naujinti prekių informacijos, kainų bei likučių, dubliuoti pirkėjų duomenų per kelias sistemas ar į verslo valdymo sistemą vesti gautų užsakymų – visa tai tinklo tarnybų pagalba įvyks automatiškai.

„Invertus“ ir „Softera Baltic“ partnerystė sudarys sąlygas auginti ir vystyti skaitmenizuotų, aukštos pridėtinės vertės verslų ekosistemą Lietuvoje, Baltijos ir Šiaurės šalyse.


>>Ieškote elektroninių parduotuvių integracijos sprendimo?<<

Susisiekite – suteiksime nemokamą konsultaciją bei paruošime Jūsų įmonės poreikius atitinkantį pasiūlymą.

klausk@softera.lt | +370 620 93555