Softera.eCom – geresnis būdas valdyti e-komerciją

„Ryškiausias prekybos sektoriaus poslinkis, kurį lėmė Covid-19 pandemija yra el. prekyba. Bendrovės, kurios iki šiol į šią pardavimo platformą žvelgė pro pirštus arba dar blogiau – iš viso į ją niekada neinvestavo, dabar ir ateityje bus priverstos padirbėti, kad jų el. prekybos pajėgumai atsilaikytų prieš konkurentus“, – konstatuoja „Forbes“.

Dabar sugebėjusieji prisitaikyti prie naujų žaidimo taisyklių laimės ateityje, kai po karantino gyvenimas grįš į normalias vėžes, tačiau pirkėjų elgsena, tikėtina, bus pakitusi, ir susiformavęs įprotis apsipirkti internetu, liks vartojimo norma.

Tam, kad prekybą sklandžiai perkeltumėte į internetinę erdvę, paruošėme naują produktą – Softera.eCom.

Softera.eCom sprendimo pagalba e-komercijos platformos, tiek verslas verslui (B2B) tiek verslas klientui (B2C) gali būti integruotos su Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV, Navision). Softera.eCom produktas tai tinklo tarnybų rinkinys, kurių pagalba automatizuojamas visų su e-komercija susijusių duomenų apsikeitimas:

Prekių ir susijusios informacijos tinklo tarnybos: prekės, prekių rūšys, prekių paveikslėliai, prekių rūšių paveikslėliai, prekių kategorijų medis, prekių atributai, prekių matavimo vienetai, prekių likučiai, prekių rūšių likučiai;

Kainynų tinklo tarnybos: palaikoma standartinė Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV, Navision) kainodara, t.y. prekės kainynai, pirkėjų grupių kainynai, kainos priklausančios nuo kiekio, pirkėjų ir/ar prekių grupių nuolaidos;

Užsakymų ir susijusios informacijos tinklo tarnybos: pirkėjai juridiniai ar fiziniai asmenys, siuntos etiketė, siuntos manifestas, užsakymo antraštė, užsakymo eilutės, užsakymų būsenos.

Pagrindinės naudos naudojantis Softera.eCom:

  1. Visi prekių ir kainų duomenys valdomi iš vienos sistemos (Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV, Navision), dėl to sumažėja rankinio darbo dubliuojant duomenis bei klaidų skaičius dėl duomenų tarp dviejų sistemų neatitikimų. Galėsite greitai ir paprastai atnaujinti prekių aprašymus, paveikslėlius, likučius ir kainas, priimti užsakymus bei valdyti užsakymų būsenas.
  2. Parduotuvės pardavimai realiu laiku matomi Jūsų verslo valdymo sistemoje, o tai leidžia efektyviai planuoti savo tiekimo grandinę, kontroliuoti atsargų papildymo laiką. Greitas ir sklandus užsakymų apdorojimas bei vykdymas gerina klientų pasitenkinimą.
  3. Realaus laiko informacija apie prekių likučius leidžia tiksliau valdyti įsipareigojimus klientams ir taip gerinti jų pasitenkinimą.
  4. Automatinis užsakymo būsenų atnaujinimas leis pirkėjams nuolat matyti jų užsakymo vykdymo progresą.

Paleisti su verslo valdymo sistema integruotą el.parduotuvę galime vos per kelias savaites!

Tai įgyvendinsime pagal toliau pateiktą planą:

  1. 3 šalių susitikimas projekto detalėms aptarti bei nedidelės apimties analizė (trukmė – iki 8 val.)
  2. El.parduotuvės diegėjui pateikiame Softera.eCom el.parduotuvės integracijos tinklo tarnybų specifikaciją
  3. Jeigu reikia, atliekame papildomas nesudėtingas modifikacijas
  4. Sukeliame objektus į Jūsų duomenų bazę ir atliekame konfigūracijos darbus
  5. El.parduotuvės diegėjas atlieka integraciją iš savo pusės
  6. Testuojame kartu su Jumis
  7. Paleidžiame su Jūsų verslo valdymo sistema susietą el.parduotuvę

>>Ieškote e-komercijos valdymo sprendimo?<<

Susisiekite – suteiksime nemokamą konsultaciją bei paruošime Jūsų įmonės poreikius atitinkantį pasiūlymą.

klausk@softera.lt | +370 620 93555