Audimas – NAV migravimas

Audimas – NAV migravimas

Įmonės veikla: gamyba, didmeninė ir mažmeninė prekyba

Įmonės dydis: ~500 darbuotojų

Įmonės apyvarta: 20 000000 – 30 000000 €

„Audimas“ – 1931  metais įkurtas lietuviškas prekės ženklas, gaminantis drabužius aktyviam laisvalaikiui ir sportui. Siekiant aukščiausios kokybės, ypatingas dėmesys skiriamas gaminių medžiagoms: natūraliems ir funkcionaliems dirbtiniams pluoštams, inovatyviems audiniams.

Praėjus metams po migravimo į Microsoft Dynamics 2016 versiją starto, AB „Audimas“ dalinasi pasiektais rezultatais, kaip nauja verslo valdymo sistema pakeitė bei pagerino kasdienį darbą ir kaip projekto metu sekėsi bendradarbiauti su Softera.


KLIENTO ATSILIEPIMAS PO MIGRAVIMO

„Jaučiame didelį skirtumą tarp senos Navision 4.00 versijos ir naujo Dynamics NAV 2016. Pagerinome gamybos apkrovimo stebėjimą, o gamybinių užsakymų statusas realiu laiku atsinaujina iš karto praleidus perplanavimą, senajame NAV atsinaujindavo tik kartą dienoje. Ataskaitos automatiškai generuojamos pagal įvairius kriterijus, paspartėjo detalesnis gamybos planavimas per modelius pagal poreikį. Ir tai tik dalis funkcijų, kurios pagerėjo atnaujinus sistemą. Esame patenkinti Softeros atliktu darbu ir galimybe sistemą pritaikyti pagal mūsų verslo specifiką.“

– Kristina Maceinienė, AB „Audimas“ planavimo vadovė 

„Išskirčiau 3 pagrindinius patobulinimus, kurių dėka kasdieniai procesai vyksta greičiau: patogesnis ir greitesnis atsargų ir užsakytų kiekių matymas iš įvairių NAV vietų, patogesnis valdymas ir kontrolė, platesnis matymas apie numatomas gauti naujas kolekcijas, užsakymus iš klientų. Manome, kad naujas Dynamics NAV 2016 padės labiau planuoti resursų apkrovimą, derinti su tiekėjais gamybos ir patiekimo datas iš anksto.“

– Loreta Kraujutienė, AB „Audimas“ pirkimų sk. vadovė

„Naujos Dynamics NAV funkcijos leidžia geriau išnaudoti sistemos galimybes ir plačiau matyti visumą, bendrą situaciją, kolekcijos vaizdą. Įvairių filtrų dėka, galime tiksliai filtruotis norimą informaciją, nebereikalingos sudėtingos ataskaitos. Iš konkretaus modelio ar gamybinio užsakymo greitai ir lengvai pereiname į bet kokią kitą parinktį (neatitiktys, susiję dokumentai ir t. t.), galime sekti planą / faktą tiek gamybinių užsakymų, tiek PVS modelių vystymo stadijose per periodus, kiekius ir pan.“

Jurgita Baronienė, AB „Audimas“ produkto pardavimų vadybininkė

Susisiekite, išsiaiškinsime Jūsų poreikį ir suteiksime nemokamą konsultaciją: klausk@softera.lt | +370 620 93555

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime, apie individualius Jūsų iššūkius.

Visos sėkmės istorijos

Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimas įmonėje „Light Conversion“ – sistemos augimas kartu su įmone20240913064314

Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimas įmonėje „Light Conversion“ – sistemos augimas kartu su įmone

Įmonėje „Light Conversion“, buvo įdiegtas Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimas, efektyvesniam pardavimų valdymui, kuris, per kurį laiką sėkmingai augo ir plėtėsi kartu su įmone....
INTELLECTUS pardavimų proceso valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimą20240122132041
Kalbų kursai

INTELLECTUS pardavimų proceso valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimą

Pardavimų procese naudojome Excel failus, tačiau trūko aiškaus užduočių planavimo, komunikacijos su klientu istorijos. Pradėjome ieškoti tinkamo CRM įrankio....
Sirin Development verslo valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central kartu su SOFT4RealEstate sprendimu20230721082952
Sirin apie Business Central ir SOFT4RealEstate

Sirin Development verslo valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central kartu su SOFT4RealEstate sprendimu

„Sirin Development“ verslo procesų valdymui pasirinko Dynamics 365 Business Central sistemą, kurioje realizuotas nekilnojamojo turto valdymo sprendimas SOFT4RealEstate. Dabar nekilnojamojo t...
Uabas (LINEN ID) – Microsoft Dynamics 365 Business Central20230206075213
LINEN ID apie darbą su Softera

Uabas (LINEN ID) – Microsoft Dynamics 365 Business Central

UAB „Uabas“ pasirinko Business Central dėl modernios vartotojo sąsajos, patogios paieškos sistemos ir reikalingų modulių bei integracijos su Etsy. Buvo svarbu ir tai, kad sistema veikia debe...
Peržiūrėti daugiau