Idavang – sistemos migravimas
Įmonės veikla: gyvūlių auginimas ir eksportas
Įmonės dydis : ~ 400 darbuotojai
Įmonės apyvarta: 50 000000 – 100 000000
UAB „IDAVANG“ – istorija prasidėjo 1999 metais įkūrus pirmą fermą ir per kelerius metus įmonė tapo didžiausiu kiaulių augintoju Baltijos šalyse. Šiandien „Idavang“ priklauso 12 fermų Lietuvoje.
Migravimą paskatino „Idavang“ verslo augimas, atsiradęs poreikis plėsti integracijos galimybes bei turima ankstesnė patirtis, kad ilgas naudojamos sistemos nenaujinimas vėliau virsta ilgu, brangiu ir daug resursų reikalaujančiu projektu.
Priimant sprendimą migruoti norėta:
- užtikrinti, kad sistema nebūtų stabdis verslo plėtrai;
- dirbti su naujausia ir technologiškai išvystyta Dynamics NAV versija, išnaudoti naujoje versijoje esantį funkcionalumą;
- neleisti sistemai „pasenti“, kad vėliau išvengti brangių ir sudėtingų naujinimo projektų.
KLIENTO ATSILIEPIMAS PO MIGRAVIMO
Permigravus į Dynamics NAV 2017 versiją vartotojams buvo pravesti mokymai, išsamiai pristatytas naujos versijos funkcionalumas ir galimybės, kas leido vartotojams atrasti ir pradėti naudoti iki tol nenaudotas funkcijas. Migravimas padėjo pagreitinti vidinius procesus, optimizuoti sąskaitų išsiuntimo laiką, realizuoti SF ir priminimų siuntimą tiesiai iš Dynamics NAV sistemos.
KLIENTAS APIE MUS
„Džiaugiamės pasirinkę Softeros komandą savo technologinių iššūkių sprendimui. Labiausiai vertiname profesionalias konsultacijas bei mokymus, kurie padėjo atrasti iki tol neišnaudotas standartinės sistemos galimybes. Esame patenkinti bendravimu, darbo organizavimu ir partnerio kompetencija, rekomenduojame Softerą kaip patikimą Microsoft Dynamics partnerį.“
– UAB „Idavang“ finansų kontrolierė Gabrielė Pilitauskienė