Lietkabelis – Softera.PAYROLL
Įmonės veikla: elektros montavimo medžiagų gamyba
Įmonės dydis: ~200 darbuotojų
Įmonės apyvarta: 20 000000 – 30 000000 €
„Lietkabelis“ – moderni, aukštos darbo kultūros įmonė, gamyboje naudojanti tik pažangiausias medžiagas ir technologinius procesus, gaminanti aukščiausios kokybės kabelinę produkciją, atitinkančią tarptautinių ir Lietuvos Respublikos standartų reikalavimus.
Siekdami optimizuoti personalo valdymą ir darbo užmokesčio procesą, didinti darbuotojų produktyvumą bei mažinti administracinį krūvį, kaštus ir sąnaudas, „Lietkabelis“ pasirinko Softera darbo užmokesčio (DU) ir personalo valdymo sistemą Softera.PAYROLL.
Į KLAUSIMUS ATSAKO DALIA GARBAUSKIENĖ, „LIETKABELIS“ VADYBININKĖ.
- Kaip atsirado poreikis Softera DU ir personalo valdymo sprendimui?
Anksčiau naudojome seną sistemą. Ji nebetenkino augančių verslo poreikių, todėl ėmėme ieškoti sprendimo, kuris nestabdytų verslo augimo. Prieš pasirinkdami, svarstėme tarp daugybės lietuviškų programų ir diegėjų. Pasirinkome Softerą, nes esame patenkinti jais kaip NAV partneriu, todėl nusprendėme tiek apskaitą, tiek DU ir personalo valdymą turėti vienoje sistemoje.
- Kas pasikeitė pradėjus dirbti su Softera.PAYROLL ir personalo valdymo sprendimu?
Pradėjus dirbti su Softera.PAYROLL ir personalo valdymo sistema, sumažėjo klaidų galimybė ir skaičius. Taip pat, visą reikiamą informaciją apie darbuotoją turime vienoje vietoje, kurią galime peržiūrėti realiu laiku, įvairiais pjūviais. Senojoje sistemoje informaciją matėme tik už einamąjį mėnesį, ir tik apie darbo užmokesčio skaičiavimą. Personalo dalį talpinome skirtinguose Excel failuose, kuriuos pasiekti galėjo tik keli žmonės. Džiaugiamės, kad dabar, dėka Softera DU ir personalo valdymo sistemos, galime daugiau matyti, analizuoti ir priimti geresnius verslo sprendimus.
- Kaip vertinate „Softerą“?
Softerą tikrai rekomenduočiau kitiems kaip kompetentingą, daug patirties turintį partnerį, kuris įsiklauso į poreikius, randa abejoms pusėms priimtinus sprendimus ir stengiasi, kad būtų kuo paprasčiau klientui. Džiugu, kad su Softera nuolat bendraujame ir tariamės, viskas vykdoma tikrai operatyviai.
KLIENTO ATSILIEPIMAS
„Anksčiau naudojome seną sistemą. Ji nebetenkino augančių verslo poreikių todėl ėmėme ieškoti sprendimo, kuris nestabdytų verslo augimo. Pradėjus dirbti su Softera.PAYROLL ir personalo valdymo sistema, sumažėjo klaidų galimybė ir skaičius, visą reikiamą informaciją apie darbuotoją turime vienoje vietoje, kurią galime peržiūrėti realiu laiku, įvairiais pjūviais. Softerą tikrai rekomenduočiau kitiems kaip kompetentingą, daug patirties turintį partnerį, kuris įsiklauso į poreikius, randa abejoms pusėms priimtinus sprendimus ir stengiasi, kad būtų kuo paprasčiau klientui.“
– Dalia Garbauskienė, AB „Lietkabelis“ vadybininkė
Susisiekite, išsiaiškinsime Jūsų poreikį ir suteiksime nemokamą konsultaciją: klausk@softera.lt | +370 620 93555
Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime, apie individualius Jūsų iššūkius.
Visos sėkmės istorijos

Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimas įmonėje „Light Conversion“ – sistemos augimas kartu su įmone

INTELLECTUS pardavimų proceso valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimą

Sirin Development verslo valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central kartu su SOFT4RealEstate sprendimu
