„Vilandra“ – Softera.E-Sąskaita

„Vilandra“ – Softera.E-Sąskaita

Įmonės veikla: didmeninė prekyba

Įmonės dydis: ~80 darbuotojų

Įmonės apyvarta: 10 000000 – 20 000000 €

„Vilandra“ viena iš techniškai pažangiausių didmeninės prekybos įmonių Baltijos šalyse, veikianti nuo 1993 metų ir dirbanti su pasaulyje žinomais plataus vartojimo prekių ženklais. Įmonė tiekia prekes į mažmeninės prekybos tinklus, vaistinių bei kosmetikos prekių tinklus, degalines, taip pat bendradarbiauja su didmeninės prekybos partneriais, asociacijomis.

„Vilandra“ pirkimo ir pardavimo sąskaitų gavimo, siuntimo, tvirtinimo ir archyvavimo procesų automatizavimui naudoja Softera.E-sąskaita sprendimą – Microsoft Dynamics Business Central (NAV) integracija su elektroninių sąskaitų operatoriumi Omniva.

Į KLAUSIMUS ATSAKO LINA ŽILIENĖ,, „VILANDRA“ FINANSŲ IR IT VADOVĖ.

  • KOKIOS PRIEŽASTYS PASKATINO IEŠKOTI SĄSKAITŲ AUTOMATIZAVIMO SPRENDIMO?
    – Nuolat dingstančios SF.
    – Labai ilgas SF tvirtinimo procesas (kartais vieną SF tvirtina 10 darbuotojų).
    – Neaiškus funkcijų ir atsakomybių pasiskirstymas tarp kelių gavėjų.
    -Prašymai pakelti SF iš archyvo.
  • KOKIUS KITUS ALTERNATYVIUS SPRENDIMUS SVARSTĖTE IR DĖL KO PASIRINKOTE SOFTERA E.SF SPRENDIMĄ?

Apie sąskaitų automatizavimo sprendimą galvojome jau keletą metų, tačiau tuo metu rinkoje buvę sprendimai mums buvo per brangūs. Vėliau išgirdome apie Fitek ir Omniva E.SF sprendimus, kuriuos ištestavus pasirinkome Omnivą. Norėjome integracijos su naudojama Dynamics NAV sistema, tačiau mus aptarnaujantis partneris to pasiūlyti negalėjo, todėl Omniva rekomendavo mums Softerą. Softera E.SF atitiko mūsų lūkesčius – pilna proceso automatizacija (duomenų apsikeitimo tarp sistemų) ir prieinama kaina.

  • KAIP PASIKEITĖ DARBAS ĮDIEGUS E.SF SPRENDIMĄ, KOKIAS PAGRINDINES NAUDAS MATOTE? 

Nors sprendimu naudojamės trumpą laiką, tačiau jau dabar jaučiame naudą. Sukurti šablonai palengvina SF apdorojimą, mažiau sugaištame sąskaitų tvirtinimui ir tikime, kad ateityje darbas taps dar efektyvesnis. Džiaugiamės, kad:
– darbas tapo efektyvesnis – nebereikia nešioti popierinių SF, rinkti parašų, o tai tikrai sutaupo laiko visiems skyriams;
– labai patogu, kad sutartis ir priedus galima prisegti prie sąskaitų, viskas vienoje vietoje, nereikia papildomai ieškoti;
– patogu, kad patvirtinęs sąskaitas darbuotojas jas gali matyti tvirtinimo istorijoje, nereikia prašyti buhalterijos, kad skenuotų ir atsiųstų;
– pavadavimo atostogų metu funkcija užtikrina, kad sąskaitų tvirtinimo procesas nesustoja, sąskaita niekur neužstringa.

KLIENTO ATSILIEPIMAS

„Softeros kompetenciją vertiname puikiai – greitas reagavimas ir sprendimai, išsamus problemos paaiškinimas, aiškios instrukcijos, nuolatinis domėjimasis klientu. Rekomenduojame Softerą kaip patikimą partnerį“.

– Lina Žilienė, „Vilandra“ finansų ir IT vadovė

Susisiekite, išsiaiškinsime Jūsų poreikį ir suteiksime nemokamą konsultaciją: klausk@softera.lt | +370 620 93555

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime, apie individualius Jūsų iššūkius.

Visos sėkmės istorijos

„Autolux“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central20210429132148

„Autolux“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central

UAB „Autolux“ generalinis direktorius Mantas Narkevičius dalinasi atsiliepimais pakeitus seniau naudotą verslo valdymo sistemą į Microsoft Dynamics 365 Business Central. Nuo šiol į...
„Magijos kvapas“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central20210323141646

„Magijos kvapas“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central

UAB „Magijos kvapas“ pakeitė seniau naudotą verslo valdymo sistemą į Microsoft Dynamics 365 Business Central. Sistema užtikrina prieigą prie informacijos realiu laiku, operatyvumą...
„Vakarų laivų gamykla“ – Microsoft Dynamics 365 Sales20210322194740

„Vakarų laivų gamykla“ – Microsoft Dynamics 365 Sales

AB „Vakarų laivų gamykla“ Microsoft Dynamics 365 Sales ryšių su klientais valdymo sistemą naudoja jau penkis metus. Įmonė pastebi išaugusį darbuotojų efektyvumą, pagerėjusią...
„ICECO Holding“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central20210322191538

„ICECO Holding“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central

UAB „ICECO Holding“ įvertinę alternatyvas, nusprendė ir toliau dirbti su „Microsoft Dynamics NAV“ verslo valdymo sistema, įsidiegdami naujausią jos versiją „Dynamics 365 Busi...
Peržiūrėti daugiau