Vilandra – Softera.E-sąskaita

Vilandra – Softera.E-sąskaita

Įmonės veikla: didmeninė prekyba

Įmonės dydis: ~80 darbuotojų

Įmonės apyvarta: 10 000000 – 20 000000 €

„Vilandra“ viena iš techniškai pažangiausių didmeninės prekybos įmonių Baltijos šalyse, veikianti nuo 1993 metų ir dirbanti su pasaulyje žinomais plataus vartojimo prekių ženklais. Įmonė tiekia prekes į mažmeninės prekybos tinklus, vaistinių bei kosmetikos prekių tinklus, degalines, taip pat bendradarbiauja su didmeninės prekybos partneriais, asociacijomis.

„Vilandra“ pirkimo ir pardavimo sąskaitų gavimo, siuntimo, tvirtinimo ir archyvavimo procesų automatizavimui naudoja Softera.E-sąskaita sprendimą – Microsoft Dynamics Business Central (NAV) integracija su elektroninių sąskaitų operatoriumi Omniva.

Į KLAUSIMUS ATSAKO LINA ŽILIENĖ,, „VILANDRA“ FINANSŲ IR IT VADOVĖ.

  • KOKIOS PRIEŽASTYS PASKATINO IEŠKOTI SĄSKAITŲ AUTOMATIZAVIMO SPRENDIMO?
    – Nuolat dingstančios SF.
    – Labai ilgas SF tvirtinimo procesas (kartais vieną SF tvirtina 10 darbuotojų).
    – Neaiškus funkcijų ir atsakomybių pasiskirstymas tarp kelių gavėjų.
    -Prašymai pakelti SF iš archyvo.
  • KOKIUS KITUS ALTERNATYVIUS SPRENDIMUS SVARSTĖTE IR DĖL KO PASIRINKOTE SOFTERA E.SF SPRENDIMĄ?

Apie sąskaitų automatizavimo sprendimą galvojome jau keletą metų, tačiau tuo metu rinkoje buvę sprendimai mums buvo per brangūs. Vėliau išgirdome apie Fitek ir Omniva E.SF sprendimus, kuriuos ištestavus pasirinkome Omnivą. Norėjome integracijos su naudojama Dynamics NAV sistema, tačiau mus aptarnaujantis partneris to pasiūlyti negalėjo, todėl Omniva rekomendavo mums Softerą. Softera E.SF atitiko mūsų lūkesčius – pilna proceso automatizacija (duomenų apsikeitimo tarp sistemų) ir prieinama kaina.

  • KAIP PASIKEITĖ DARBAS ĮDIEGUS E.SF SPRENDIMĄ, KOKIAS PAGRINDINES NAUDAS MATOTE? 

Nors sprendimu naudojamės trumpą laiką, tačiau jau dabar jaučiame naudą. Sukurti šablonai palengvina SF apdorojimą, mažiau sugaištame sąskaitų tvirtinimui ir tikime, kad ateityje darbas taps dar efektyvesnis. Džiaugiamės, kad:
– darbas tapo efektyvesnis – nebereikia nešioti popierinių SF, rinkti parašų, o tai tikrai sutaupo laiko visiems skyriams;
– labai patogu, kad sutartis ir priedus galima prisegti prie sąskaitų, viskas vienoje vietoje, nereikia papildomai ieškoti;
– patogu, kad patvirtinęs sąskaitas darbuotojas jas gali matyti tvirtinimo istorijoje, nereikia prašyti buhalterijos, kad skenuotų ir atsiųstų;
– pavadavimo atostogų metu funkcija užtikrina, kad sąskaitų tvirtinimo procesas nesustoja, sąskaita niekur neužstringa.

KLIENTO ATSILIEPIMAS

„Softeros kompetenciją vertiname puikiai – greitas reagavimas ir sprendimai, išsamus problemos paaiškinimas, aiškios instrukcijos, nuolatinis domėjimasis klientu. Rekomenduojame Softerą kaip patikimą partnerį“.

– Lina Žilienė, „Vilandra“ finansų ir IT vadovė

Susisiekite, išsiaiškinsime Jūsų poreikį ir suteiksime nemokamą konsultaciją: klausk@softera.lt | +370 620 93555

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime, apie individualius Jūsų iššūkius.

Visos sėkmės istorijos

INTELLECTUS pardavimų proceso valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimą20240122132041

INTELLECTUS pardavimų proceso valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimą

Pardavimų procese naudojome Excel failus, tačiau trūko aiškaus užduočių planavimo, komunikacijos su klientu istorijos. Pradėjome ieškoti tinkamo CRM įrankio....
Sirin Development verslo valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central kartu su SOFT4RealEstate sprendimu20230721082952

Sirin Development verslo valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central kartu su SOFT4RealEstate sprendimu

„Sirin Development“ verslo procesų valdymui pasirinko Dynamics 365 Business Central sistemą, kurioje realizuotas nekilnojamojo turto valdymo sprendimas SOFT4RealEstate. Dabar nekilnoja...
Uabas (LINEN ID) – Microsoft Dynamics 365 Business Central20230206075213

Uabas (LINEN ID) – Microsoft Dynamics 365 Business Central

UAB „Uabas“ pasirinko Business Central dėl modernios vartotojo sąsajos, patogios paieškos sistemos ir reikalingų modulių bei integracijos su Etsy. Buvo svarbu ir tai, kad sistema ve...
Evolution Lithuania – Softera.PAYROLL20220616063658

Evolution Lithuania – Softera.PAYROLL

UAB „Evolution Lithuania“ darbo užmokesčio ir personalo apskaitai buvo įdiegtas Softera.PAYROLL sprendimas. Apie šį pasirinkimą kalbamės su įmonės finansų specialiste Dainora S...
Peržiūrėti daugiau