„Rekuperatorių centras“ – BC (NAV) nuoma + verslo analitika

„Rekuperatorių centras“ – BC (NAV) nuoma + verslo analitika

Įmonės veikla: mažmeninė prekyba ir montavimo paslaugos

Įmonės dydis: ~15 darbuotojų

Įmonės apyvarta: 500 000 – 1 000 000 €

Kliento sėkmės istorija

UAB „Rekuperatorių centras“ užsiima vėdinimo ir kondicionavimo sistemų prekyba bei montavimo ir aptarnavimo darbais. Įmonė specializuojasi privačiame sektoriuje, todėl darbuotojai yra įsigilinę į šią konkrečią sritį, transportas bei įrankiai yra pritaikyti patogiam, greitam ir kokybiškam darbui, o iš kitų statybos bendrovių UAB „Rekuperatorių centras“ išsiskiria dar ir nepriekaištingu terminų laikymusi.

UAB „Rekuperatorių centras“ buhalterinei ir sandėlio apskaitai naudoja Microsoft Dynamics 365 Business Central verslo valdymo sistemą, o veiklos duomenis analizuoja su Power BI analitikos įrankiu.


Į KLAUSIMUS ATSAKO UAB „REKUPERATORIŲ CENTRAS“
DIREKTORIUS PAULIUS RADZEVIČIUS

  • KOKIOS PRIEŽASTYS PASKATINO IEŠKOTI NAUJOS VERSLO VALDYMO SISTEMOS?

Pavargau gaišti laiką iš tipinės buhalterinės programos traukiant duomenis ir juos keliant į Excel, kad konvertuočiau į man tinkamą formatą. Norėjau visas ataskaitas matyti realiu laiku ir norimu formatu, vadinasi, reikėjo surasti įrankį, kuris tiesiogiai prisijungtų į buhalterinės apskaitos duomenų lenteles ir tiesiog atvaizduotų duomenis. Taip pirmiausia atradau verslo analitikos įrankį Power BI.

  • KOKIE POWER BI PRIVALUMAI SVARBIAUSI JUMS?

Aš matau tai, ką reikia, tada, kada reikia, tokiu formatu, kokio reikia. Negana to, gaunu pranešimus el.paštu, jeigu įvyksta nukrypimai nuo normos, pavyzdžiui, atlikus pardavimą žemiau maržos. Viskas vyksta automatiškai, todėl man tereikia ryte pasitikrinti elektroninį paštą ir žinau, kas įvyko. Tam reikėjo suderinti įrankį, kuris kuria ataskaitas, t.y. Power BI ir sistemą, iš kurios galiu pasiimti visus duomenis. Taip sužinojau apie Softeros platinamą Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV).

  • KAIP VERTINATE MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL (NAV)?

Daug kas galvoja, kad šią sistemą gali naudoti tik įmonės, kurios turi tikrai didelius biudžetus, tačiau galiu tai paneigti, nes mūsų įmonė neturi didelio biudžeto. Tai tobulas produktas, kurį galiu adaptuoti pagal savo įmonės poreikius. Aš iš sistemos pasiimu tiek, kiek man reikia šioje savo įmonės stadijoje, bet žinau, kad įmonei augant pasiimsiu vis daugiau ir man nebereikės keisti sistemų.

  • KAIP PASIKEITĖ KOMANDOS DARBAS ĮDIEGUS MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL (NAV) IR POWER BI?

Darbas pasikeitė iš esmės tuo, kad kiekvienas žino kaip ir ką daro, o man darbuotojus įvertinti yra ypatingai lengva, t.y. aš tiesiog pasižiūriu ataskaitas ir matau ar viskas yra normos ribose. Su Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) ir Power BI yra patogu dirbti, nes susitikę su komandos nariais aptariame, kas aktualu būtent mums, greitai sukuriame reikiamas ataskaitas ir kiekvienas mato tai, kas svarbu jam. Aš asmeniškai esu patenkintas 100%, nes ieškojau tokio tipo sprendimo, nuolat ruošiu vis naujas Power BI ataskaitas bei palengva vis daugiau plečiam sistemos naudojimą pagal augančius įmonės poreikius.

  • KAIP VERTINATE SOFTERĄ?

Kitose įmonėse dažnai girdėdavau, kad jų siūloma programa vieno ar kito funkcionalumo neturi ar, kad pagal mano poreikius reikėtų kurti atskirą verslo valdymo sistemą. Todėl, džiaugiuosi susisiekęs su Softera, nes čia dirba kompetentingi žmonės, su kuriais pavyksta susikalbėti ir gauti tai, ko noriu, o jie Microsoft sprendimus lengvai pritaiko pagal mūsų įmonės individualius poreikius.

KLIENTO ATSILIEPIMAS

„Aš asmeniškai esu patenkintas 100%, nes ieškojau tokio tipo sprendimo, nuolat ruošiu vis naujas Power BI ataskaitas bei palengva vis daugiau plečiam Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) sistemos naudojimą pagal augančius įmonės poreikius. Džiaugiuosi susisiekęs su Softera, nes čia dirba kompetentingi žmonės, kurie pritaiko Microsoft sprendimus pagal individualius mūsų įmonės poreikius.“

– Paulius Radzevičius, UAB „Rekuperatorių centras“  direktorius


GALVOJATE APIE VERSLO VALDYMO AR ANALITIKOS SPRENDIMĄ?

Susisiekite, išsiaiškinsime Jūsų poreikį ir suteiksime nemokamą konsultaciją: klausk@softera.lt | +370 620 93555

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime, apie individualius Jūsų iššūkius.

Visos sėkmės istorijos

NUMAI – nekilnojamojo turto valdymo sistema20200804125717

NUMAI – nekilnojamojo turto valdymo sistema

„NUMAI“ nekilnojamojo turto valdymui pasirinko SOFT4RealEstate sistemą....
„Trukmė“ – sandėlio sprendimas20200219075213

„Trukmė“ – sandėlio sprendimas

Įmonėje įdiegta sandėlio valdymo sistema, padėjo išspręsti kliento iššūkius ir leido skaitmenizuoti sandėlio operacijas bei turėti taip reikalingus tikslius duomenis. Sistema k...
„Vilandra“ – Softera.E-Sąskaita20200219074131

„Vilandra“ – Softera.E-Sąskaita

„Vilandra“ pirkimo ir pardavimo sąskaitų gavimo, siuntimo, tvirtinimo ir archyvavimo procesų automatizavimui naudoja Softera.E-sąskaita sprendimą – Microsoft Dynamics Business C...
„Lietkabelis“ – Softera.DU20200218111612

„Lietkabelis“ – Softera.DU

Kliento poreikis buvo optimizuoti personalo valdymą ir darbo užmokesčio procesą, didinti darbuotojų produktyvumą bei mažinti administracinį krūvį, kaštus ir sąnaudas, todėl pasi...
Peržiūrėti daugiau