Kaip verslo valdymo sistemos paskatina jūsų verslą judėti pirmyn?

Kaip verslo valdymo sistemos paskatina jūsų verslą judėti pirmyn? | Softera

Verslo pasaulyje bene svarbiausias dalykas yra inovacijos, modernūs sprendimai ir galimybė būti rinkos ir, svarbiausia, savo konkurentų priešakyje. Vadinamaisiais trendseteriais nori būti visi, tačiau ar tikrai kiekviena įmonė padaro būtent tai, ką reikia, kad atsidurtų toje vietoje? Kaip rodo statistika, labai didelė dalis įmonių per mažai pasitiki inovacijomis. Tai lemia, kad verslas stovi vietoje arba net praranda savo pozicijas. Kad to išvengti, reikia rasti tokius sprendimus (inovacijas), kurie padėtų judėti pirmyn. Vienas iš svarbiausių dalykų, į ką verta investuoti – verslo valdymo sistemos. Panagrinėkime ir pasižiūrėkime, kaip gi jos gali paskatinti bet kurią įmonę judėti pirmyn!

Transformacija ir progresas prasideda nuo technologijų

Pramonės perversmas prasidėjo nuo garo variklio išradimo. Naujųjų amžių technologinė revoliucija prasidėjo nuo interneto atsiradimo. Kiekvieną progresą lydi naujų technologijų atsiradimas ir įdiegimas į veiklą bei spartesnis užduočių ar procesų įgyvendinimas. Jūsų verslas – tarsi mažesnis ekonominės sistemos modelis, kurios sėkmė ir rezultatai labai priklauso nuo to, kaip struktūrizuotai valdoma ir organizuojama veikla. Jeigu verslo procesų valdymo sprendimai yra aukščiausio lygio ir naudojamos pajėgios technologijos, tikėtina, kad ir verslo rezultatai atitiks šiuos standartus.

Na, o dabar inovacijos bei progresas daugiausiai vyksta technologijų ir IT srityje. Kiekvienas verslas XXIa. stengiasi įgyvendinti skaitmenizacijos tikslus ir taip padidinti savo pajamas bei našumą.

VVS ir CRM verslo valdymo sistemos – raktas į sėkmę

Nors verslo atstovai dažnai sutelkia savo dėmesį tik į tai, kad skaitmenizacijos procesas yra susietas tik su pačia technologija, bet ne jos nauda, tam tikras atspirties taškas jau pasiektas. Bendros tendencijos rodo, kad Lietuvos verslas ima kreipti vis didesnį dėmesį į skaitmeninius ir modernius būdus, kaip gerinti ir inovuoti įvairių procesų valdymą, bet – tempai per lėti, jeigu siekiama tapti savo segmento lyderiais.

VVS (verslo valdymo) ir CRM (klientų valdymo) sistemos yra kertiniai kiekvieno, lyderiauti norinčio, verslo programiniai sprendimai, be kurių rezultatai tikrai būtų gerokai prastesni. Rūpinantis, kad verslo procesų valdymo sprendimai keltų kompanijos produktyvumą, reikia ne tik talentingos vadybos, tačiau ir sudėtingą procesų visumą įmonės viduje aprėpiančios technologijos. Kartais dabartinis veiklos modelis nėra pritaikomas ir turi būti keičiamas. Bet kas iš akies tai galėtų pasakyti? Turint CRM ir VVS galima matyti ir pastebėti, kada reikalinga transformacija, organizacijos perdara, modernizacija ir kaip padidinti sinergiją tarp įvairių departamentų, darbuotojų ir/ar komandų. Negana to, šios verslo valdymo sistemos prideda daugybę galimybių stebėti savo paslaugų ar prekių kokybės įvertinimus, juos tobulinti pagal atsiliepimus ir organizuoti bei įgyvendinti pačius įvairiausius produktus.

Neigdami verslo valdymo sistemų reikalingumą – kovojate su vėjo malūnais

Šiuolaikiniame pasaulyje, labiau nei bet kada anksčiau – galia yra kliento rankose. Jiems pakanka atlikti greitą paiešką Google ar kitoje terpėje ir jie turės labai daug informacijos ir atsakymų į savo klausimus. Šiuolaikinis klientas turi aukštus lūkesčius ir daug tikisi iš verslo, kuris jiems teikia paslaugas. Klientai nori: skaidrumo, proaktyvumo, greičio, aiškumo ir kokybės. Norint suteikti gerą patirtį vartotojui, būtina išnaudoti kiekvieną įmanomą nišą ir atkreipti dėmesį į detales. Klaidos ir brokas sukuria blogas patirtis, o apie tai klientai nedelsdami praneš savo artimiausiam ratui, publikuos socialiniuose tinkluose ir taip toliau.

Kaip verslo valdymo sistemos paskatina jūsų verslą judėti pirmyn? | Softera

Kadangi absoliučiai kiekvieno verslo sėkmė priklauso nuo to, kiek patenkinti jų klientai, reikia išnaudoti kiekvieną galimybę gerinti mūsų minėtą kliento patirtį. Seniau, tobulinimą buvo galima atlikti samdant labai brangius konsultantus, atliekant išsamius rinkos tyrimus ir sutelkiant dideles, nuolatines investicijas į tą sritį. Laimei, kiekviena nūdienų įmonė gali pasikliauti tuo, kad verslo valdymo sistemos atskleis itin daug informacijos apie potencialių ir esamų klientų lūkesčius bei patirtis.

Pavyzdžiui, CRM teikiamos naudos tokiais atvejais:

  • Bendravimo ir ryšių su klientais registravimas (kada skambinote, kokie pažadai, susitarimai, kliūtys buvo iškilę per visą laikotarpį)
  • Efektyvesni pardavimai – CRM suteikia įžvalgas apie bendravimo istoriją bei padeda įgyvendinti kryžminį arba susijusį pardavimą
  • Geresnė  rinkodara – remiantis CRM duomenimis galima lengviau rasti tą reklamos strategiją, kuri efektyviau pasiektų klientus
  • Mažesnis klientų netekimas – customer churn rate arba klientų praradimo reitingas yra labai svarbus indikatorius, kuris rodo, kaip efektyviai jūsų verslas išlaiko klientus. Su CRM galima greičiau reaguoti į klientų užklausas, poreikius, rasti sprendimus, todėl sumažėja jų praradimai.

 

Įsivaizduokite, kaip optimizuoti rezultatus šiose srityse be tinkamos verslo valdymo sistemos? Na, o ką jau kalbėti apie tokias sritis kaip personalo ar finansų valdymas, kur reikalingi kompleksiniai skaičiavimai ir sudėtingi apskaitos mechanizmai…

Kaip sėkmingai įdiegti verslo valdymo sistemas savo įmonėje?

Pirmoji klaida, kurią daro įmonės, kuomet pradeda savo kelią į skaitmenizaciją – ėjimas į šį tikslą be aiškaus plano ir vizijos. Na gerai, galbūt, jeigu įmonėje yra geri vadybininkai, vieną-kitą sritį įmanoma skaitmenizuoti ir be didesnio pasiruošimo, tačiau tai greičiausiai nebus mūsų jau minėtas finansų valdymas ar personalo valdymas. Nuo to, kaip organizuojami finansinių verslo procesų valdymo sprendimai, labai tiesiogiai priklauso įmonės pajamingumas, sėkmė ir finansinis stabilumas. Tad programa turi atitikti finansų personalo poreikius (pvz., tam tikri analitiniai įrankiai, integracija su kitomis programomis ir pan.). Tokiu būdu personalas gali pažadėti tam tikrus rezultatus.

Tokių procesų negalima imti ir tiesiog pasirinkti. Reikia turėti planą, išsikelti tikslus ir pradėti nuo aukščiausios grandies – sprendimus priimančių asmenų. Jie turi paruošti ir sukurti planą, kaip minėtoji sistema bus įdiegiama ir naudojama, kiek tam reikės laiko.

Be to, reikia rasti patikimą partnerį, kuris padėtų įdiegti minėtus sprendimus. Žinant tai, kad perėjimas iš vieno apskaitos būdo į kitą reikalauja nemažai resursų, verta dėmesį atkreipti į tai, kad perėjimas būtų kuo sklandesnis ir, kad programos diegėjai pasiūlytų atlikti apmokymus ir palengvintų perėjimo laikotarpį.

Norint sėkmingo įdiegimo proceso, būtina komunikuoti su personalu. Asmenys ir komandos, kurie bus atsakingi už sistemos naudojimą, turi būti supažindinti su eiga bei tarti savo žodį, ar būtent jūsų renkama programinė įranga yra tinkama. Galbūt kažkas turi patirties iš praėjusių darboviečių arba galėtų patys prisidėti prie įdiegimo įmonės viduje?

Tai nėra tik dar vienas „IT projektas“. Skaitmenizacija – strategija ir požiūris, kuris leidžia išlaikyti ar įsitvirtinti lyderiaujančiose pozicijose.

Jūsų įmonės augimui ir plėtrai

Taigi, verslo valdymo sistemos, per procesų optimizavimą ir didžiulį apdorojamų duomenų kiekį gali prisidėti prie verslo augimo ir plėtros. Deja, tikrai ne visi įvertina potencialią naudą ir vis dar ignoruoja verslo valdymo sistemų naudą. Tuomet, kai sukurtas planas ir strategija, galima pereiti prie sistemos įdiegimo ir sėkmingo naudojimo!


>>Ieškote šiuolaikiškos verslo valdymo sistemos?<<

Susisiekite – suteiksime nemokamą konsultaciją bei atsakysime į Jums rūpimus klausimus.

klausk@softera.lt | +370 620 93555