Microsoft verslo valdymo sistema Business Central – ne nauja sistema, o nauja verslo logika

Microsoft verslo valdymo sistema Business Central – ne nauja sistema, o nauja verslo logika

Verslo valdymo sistema Microsoft Business Central | Softera

Kuo įmonei naudinga verslo valdymo sistema Microsoft Dynamics 365 Business Central? Pasakyti, kad sistema palengvina ir supaprastina darbą, yra pernelyg primityvus paaiškinimas. Vartotojai dažnai akcentuoja technologijas ir pamiršta svarbų aspektą – technologijos nefunkcionuoja vakuume, jos funkcionuoja sąveikoje su vartotoju. Microsoft Dynamics 365 Business Central yra kur kas daugiau, nei nauja programinė įranga – tai yra iš esmės nauja verslo logika ir nauja verslo struktūra, ir tam, kad ji sėkmingai funkcionuotų, reikalingas aktyvus organizacijos persitvarkymas.

Tradicinis verslo valdymo modelis – orientuotas į optimalų išteklių panaudojimą

Tradiciškai verslo atspirties taškas yra resursai – gamybos įrengimai, žaliavos, patalpos, finansai, susitarimai su tiekėjais, kontraktai su darbuotojais. Įvertinus turimus resursus, priimami sprendimai, o vartotojams siūloma viena ar kita paslauga arba produktas. Klientų poreikiai, jų pasitenkinimas, jų prioritetai paprastai nėra tokie aiškūs ir lengvai apskaičiuojami, kaip, pavyzdžiui, medžiagų likučiai sandėlyje ar gamybiniai pajėgumai. Geri santykiai su klientais yra svarbu, tačiau nėra galimybės efektyviai ir reguliariai jų apklausti, analizuoti ir sisteminti duomenis apie klientų poreikius, pasitenkinimą ir prioritetus.

Tai – tradicinis požiūris, kurio centre ne klientų prioritetai, o produktas ar paslauga. Tokia buvo ir vis dar išlieka daugelio verslo vadovų komforto zona – užtikrinti žaliavų atsargas, nepertraukiamą gamybą ar paslaugų tiekimą, technologinių ir teisinių reikalavimų laikymąsi ir kt. Skaitmeninės technologijos keičia verslo aplinką, todėl tradicinis požiūris darosi disfunkcinis bei neefektyvus.

Verslo valdymo sistema – tiems, kas orientuojasi į klientų poreikius

Šiandien daugelis verslų veikia internete, pirkimai ir pardavimai vykdomi, o sandoriai sudaromi online režimu. Verslo valdymo sistema Microsoft Dynamics 365 Business Central leidžia efektyviai rinkti ir sisteminti bet kokius duomenis, įskaitant duomenis apie sąveikas su klientas – įvertinti klientų pasitenkinimą, dažniausiai pirktas, dažniausiai grąžintas, dažniausiai apžiūrimas ir daugiausia susidomėjimo sulaukusias prekes, įvertinti, kiek laiko pirkėjas praleidžia elektroninėje parduotuvėje, kokias prekes palieka krepšelyje, kuriuo paros metu dažniausiai apsipirkinėja, kaip juos motyvuoja nuolaidos, kokios yra pirkėjų demografinės charakteristikos, kaip jie reitinguoja prekes bei paslaugas ir kokius palieka atsiliepimus.

Šie nauji duomenys leidžia iš esmės keisti verslo struktūrą ir verslo procesus, t. y. leidžia perorientuoti verslą taip, kad dėmesio centru ir atspirties tašku taptų būtent klientų poreikiai, jų pasitenkinimas bei interesai. Šioje besikeičiančioje verslo aplinkoje įmonės, kurios nespėja persiorientuoti ir vadovaujasi senosiomis, tradicinėmis nuostatomis, rizikuoja prarasti konkurencinį pranašumą.

Business Central 365 | Softera

Pagrindiniai iššūkiai – ne technologinės problemos, o pasenusios nuostatos

Verslo valdymo sistema Microsoft Dynamics 365 Business Central – tai ne tik nauja sistema, tai nauja verslo logika, tai priemonė, kuri leidžia pertvarkyti jūsų verslą taip, kad dėmesio centre atsirastų ir atspirties tašku taptų būtent klientai – jų poreikiai, prioritetai, elgsenos modeliai ir interesai.

Pasinaudojant Microsoft Dynamics 365 Business Central galimybėmis, užtikrinamas didesnis klientų pasitenkinimas, tvirtesni lojalumo ryšiai, aukštesnis konversijos lygis ir kt. Tačiau vien įsigyti ir įdiegti verslo valdymo sistemą neužtenka – norint pasiekti išskirtinių rezultatų, tenka perorganizuoti verslą taip, kad jis būtų orientuotas ne į gamybą ar paslaugas, o vienu pagrindinių orientyrų ir atspirties tašku taptų klientai, jų pasitenkinimas ir jų poreikiai. Diegiant verslo valdymo sistemą, vienas svarbiausių aspektų yra ne technologinis, o psichologinis, todėl Jums teks peržiūrėti savo organizacijos struktūrą, verslo principus, apmokyti ir motyvuoti darbuotojus.

Sėkmės garantija – vartotojų gebėjimas pasinaudoti sistemos teikiamomis galimybėmis

Kodėl dauguma įmonių, įsigijusios ir įdiegusios verslo valdymo sistemas, klesti, patiria didžiulę naudą, apyvartos ir pardavimų augimą, o kai kurios negali pasigirti išskirtiniais rezultatais? Pasitaiko, kad vadovai ir darbuotojai vadovaujasi senomis ribojančiomis nuostatomis ir neišnaudoja Microsoft Dynamics 365 Business Central teikiamų galimybių. 

Dažnai didžiausia kliūtimi verslo sėkmei ir augimui tampa ne technologiniai apribojimai, o ribojančios nuostatos vadovų ir darbuotojų galvose. Sėkmės garantija yra ne technologijos ir programinė įranga, o vartotojų gebėjimas pasinaudoti jų teikiamomis galimybėmis.


>>Domina Microsoft Dynamics 365 Business Central naudojimas?<<

Susisiekite – suteiksime nemokamą konsultaciją bei atsakysime į Jums rūpimus klausimus.

klausk@softera.lt | +370 620 93555