Softeros produktų vystymo ir palaikymo politika

Softeros produktų vystymo ir palaikymo politika

Greitėjant technologijų vystymosi tempams ir keičiantis rinkos poreikiams, dar daugiau dėmesio skiriame, kad mūsų klientai verslo valdymui naudotų naujausiomis technologijomis grįstus sprendimus. Taip pat, kaip Microsoft partneris, savo darbo tvarkas ir procesus deriname prie jų politikos. Todėl, vadovaujantis Microsoft Modern Lifecycle politika, nuo 2022 m. liepos 1d. palaikome ir vystome tik paskutinėse trijose Microsoft Dynamics 365 Business Central versijose esančius Softeros produktus. Produktai senose versijose nevystomi ir nepalaikomi.

  • Softeros produktų palaikymas = Microsoft Dynamics 365 Business Central palaikymui.
  • Produktų klaidų taisymas ir naujo funkcionalumo vystymas – paskutinėse 3-ose versijose.
  • Bet kokie darbai senesnėse produktų versijose galimi tik pagal individualų susitarimą.

Softeros produktų, skirtų mokestinei verslo aplinkai ir tiekimo grandinės valdymui, sąrašas

Business Central galimybės | Softera

Dirbate su sena Dynamics NAV versija ir galvojate apie Business Central?

Pirmas žingsnis pokyčių link – AUDITAS/DIAGNOSTIKA sistemos naujinimui, kurio metu organizuojami 2-3 susitikimai su procesų šeimininkais, pristatomas sistemos standartinis funkcionalumas ir aukšto lygmens sistemos veikimo vizija. Įvertinama apimtis ir suformuojamas kritinių modifikacijų sąrašas. Aptariami galimi diegimo tipai (techninis migravimas vs sistemos perdiegimas), sudaroma detali darbų sąmata ir planas.

Kuo skiriasi TECHNINIS MIGRAVIMAS nuo PERDIEGIMO?

Migravimo procesas Diegimo procesas
  1. Diagnostika sistemos naujinimui – etapas skirtas apžvelgti įmonės verslo procesus, nusimatyti projekto apimtį, diegiamus produktus, preliminarius kaštus.
  2. Techniniai darbai – duomenų bazės kopija migravimui, integracijos.
  3. Modifikacijų migravimas – programinio kodo migravimas į naują sistemos versiją (keliais etapais).
  4. Duomenų migravimas (testinis) – duomenų migravimo įrankio paruošimas ir testinis duomenų migravimas.
  5. Sistemos testavimas ir mokymai – sistemos ir permigruotų duomenų testavimas, duomenų įrankio papildymas/koregavimas, programinio kodo testavimas ir tvarkymas.
  6. Duomenų migravimas (realus) – realus duomenų migravimas ir sistemos paruošimas startui.
  7. Startas ir priežiūra po starto – po sistemos starto vykdomi kasdieniniai apsitarimai apie sistemos veikimą, sprendžiamos kylančios problemos.
  1. Diagnostika sistemos naujinimui – etapas skirtas apžvelgti įmonės verslo procesus, nusimatyti projekto apimtį, diegiamus produktus, preliminarius kaštus.
  2. Analizė ir projektavimas – analizės etapas yra skirtas detaliai išanalizuoti įmonės verslo procesus, pristatyti standartinės sistemos funkcionalumą, įvertinti jos atitikimą Jūsų verslo procesams bei identifikuoti reikalingas modifikacijas.
  3. Vystymas – sistema vystoma pagal suprojektuotą papildomą funkcionalumą.
  4. Diegimas – įdiegiama sistema.
  5. Sistemos startas – tai darbo su nauja programa pradžia. Ji vykdoma gavus iš Jūsų patvirtinimą, kad sistema veikia tinkamai ir esate pasiruošę pradėti dirbti su sistema.
  6. Priežiūra po starto – po sistemos starto vykdomi kasdieniniai apsitarimai apie sistemos veikimą, sprendžiamos kylančios problemos

Kokie pagrindiniai Dynamics NAV ir Microsoft Dynamics 365 Business Central skirtumai?

Dynamics NAV Business Central
  • ! Nebepalaikoma
  • Dideli atnaujinimo kaštai
  • Pasenusi C/AL programavimo kalba
  • Naujų funkcijų trūkumas
  • Sudėtingos ir ribotos integracijos su kitomis sistemomis
  • Stacionari darbo vieta
  • Technologiniai apribojimai vystymui
  • Ribotos galimybės vystymui
  • Nuolatinis versijų naujinimas
  • Maži atnaujinimo kaštai
  • Nauja AL programavimo kalba, C/AL nebenaudojama
  • Lengvai naviguojama, intuityvi sistema
  • Nauji Softeros ir kitų Microsoft partnerių produktai
  • Automatinės integracijos su kitais Microsoft šeimos produktais
  • Mobili darbo vieta
  • Geresnė vartotojų patirtis
  • Dirbtinio intelekto (AI) taikymas

Naujausios Business Central versijos naudos

  • Nuolat naujinama Business Central versija
  • Su kiekviena nauja versija atsiranda nauji funkcionalumai.
  • Nemokama nuolat atnaujinama mokymo medžiaga (instrukcijos, video).
  • Nemokami reguliarūs on-line mokymai.
  • Darbuotojų savitarnos portalas.
  • Mobilumas – sistema pasiekiama bet kada, bet kur, bet kokiu mobiliu įrenginiu.
  • Mažesni kaštai sistemos palaikymui ir aptarnavimui.
  • Business Central – integrali sistema: gali keistis duomenimis su kitomis vidinėmis (pvz. Admin, E-shop) ar tiekėjų, klientų sistemomis.
  • Įrašų pasitikrinimas prieš operaciją.
  • Tiekėjo/Pirkėjo registravimo grupės užkeitimas Operacijų atšaukimas mygtuko paspaudimu.
  • Privaloma ir numatytos Bendros verslo reg. grupės Prekių žurnalų paketuose.
  • Valiutos kursų tikrinimas, valiutos kursas pagal Dokumento datą.
  • Trišalės ES prekybos nustatymai.
  • Pardavimo SF spausdinama Data ir Dokumento Nr.
  • Bendrinimo piktograma.
  • Įterptų sąrašų eksportas į Excel.
  • Ataskaitos duomenys į Excel.
  • Numatytasis eilučių tipas pardavimo ir pirkimo dokumentuose.
  • Registravimo peržiūroje sugrupuoti DK ir PVM įrašai.
  • Pirkėjų, tiekėjų ir prekių kortelių šablonai.

>>Dirbate su sena Dynamics NAV sistema ir norite atsinaujinti?<<

Turintiems aktyvų licencijų palaikymo mokestį, Microsoft turi specialų pasiūlymą
keliaujant į debesis – „Bridge to Cloud”.
Susisiekite – suteiksime nemokamą konsultaciją bei atsakysime į Jums rūpimus klausimus.

klausk@softera.lt | +370 620 93555