Softeros produktų vystymo ir palaikymo politika
Greitėjant IT vystymosi tempams ir keičiantis rinkos poreikiams, vis daugiau dėmesio skiriame, kad mūsų klientai verslo valdymui naudotų naujausiomis technologijomis grįstus sprendimus. Taip pat, kaip Microsoft partneris, savo darbo tvarkas ir procesus deriname prie jų politikos. Todėl, vadovaujantis Microsoft Modern Lifecycle politika, nuo 2022 m. liepos 1d. palaikome ir vystome tik paskutinėse trijose Microsoft Dynamics 365 Business Central versijose esančius Softeros produktus. Produktai senose versijose nebėra vystomi/palaikomi.
- Softeros produktų palaikymas = Microsoft Dynamics 365 Business Central palaikymui
- Produkto klaidų taisymas ir naujo funkcionalumo vystymas tik paskutinėse 3-ose versijose
- Bet kokie darbai senesnėse produktų versijose galimi tik pagal individualų susitarimą
Softeros produktų, skirtų mokestinei verslo aplinkai ir tiekimo grandinės valdymui, sąrašas
- Softera.Lokalizacija
https://www.softera.lt/business-central-lokalizacija/ - Softera.PAYROLL – Darbo užmokesčio ir personalo valdymas
https://www.softera.lt/darbo-uzmokescio-programa/ - Softera.SAF-T – Standartinė audito rinkmena
https://www.softera.lt/saf-t/
- Softera.GPAIS – Pakuočių apskaita
https://www.softera.lt/gpais-sistema/
- Softera.E-sąskaita – Pirkimo sąskaitų skaitmenizavimas. Integracijos su FitekIn ir Finbite
https://www.softera.lt/e-saskaitu-valdymo-funkcionalumas/
- Softera.Docu-Bank – banko išrašų automatinis importas (per API) į BC ir automatinis sugretinimas su išrašytomis sąskaitomis, taupo apskaitininkių laiką, savilaikė informacija apie skolas vadovui
https://www.softera.lt/sepa-automatinis-banko-operaciju-importas/ - Softera.eCom – Business Central integracija su el.komercijos platforma PrestaShop
https://www.softera.lt/prestashop-elektroniniu-parduotuviu-integracijos/ - Softera.Marketplace (Amazon, Etsy) – Business Central integracija su prekyvietėmis Amazon bei Etsy
https://www.softera.lt/integracija-su-prekyvietemis-marketplace/ - Softera.EDI (Telema, Edisoft, Unifiedpost (buvęs Fitek)) – integracija skirta duomenų apsikeitimui su didžiausiais EDI sistemos operatoriais pilnai palaikant pirkimo, pardavimo ir perdavimo dokumentų mainus, taip pat ir su 3PL išoriniais sandėliais
https://www.softera.lt/softera-edi-integracija/ - SOFT4Inventory – atsargų valdymo sprendimas
https://www.softera.lt/atsargu-valdymo-sistema/ - Softera.WMS – sandėlio valdymo sprendimas
https://www.softera.lt/sandelio-valdymo-sistema/ - Verslo analitikos Power BI ataskaitos
https://www.softera.lt/verslo-analitika-power-bi/
Dirbate su sena Dynamics NAV versija ir galvojate apie Business Central?
Pirmas žingsnis pokyčių link – DIAGNOSTIKA sistemos naujinimui, kurio metu organizuojami 2-3 susitikimai su procesų šeimininkais, pristatomas sistemos standartinis funkcionalumas ir aukšto lygmens sistemos veikimo vizija. Įvertinama apimtis ir suformuojamas kritinių modifikacijų sąrašas. Aptariami galimi diegimo tipai (migravimas vs perdiegimas), sudaroma detali darbų sąmata ir planas.
Kuo skiriasi MIGRAVIMAS nuo PERDIEGIMO?
Migravimo procesas | Diegimo procesas |
|
|
Kokie pagrindiniai Dynamics NAV ir Microsoft Dynamics 365 Business Central skirtumai?
Dynamics NAV | Business Central |
|
|
Naujausios Business Central versijos naudos
|
|
>>Dirbate su sena NAV sistema ir norite atsinaujinti?<<
Susisiekite – suteiksime nemokamą konsultaciją bei atsakysime į Jums rūpimus klausimus.
klausk@softera.lt | +370 620 93555